Jdi na obsah Jdi na menu
 


Hitman Contracts

1. 1. 2007

Popis hry:
Hlavním hrdinou je opět holohlavý Agent 47, notně poučený svými předchozími zkušenostmi a tudíž i tvrdší ve svých metodách. V rámci jeho nových dobrodružství okořeněných pachem krve a potu, se podíváte opět do Paříže, ale také ještě do Anglie, Las Vegas a Číny. Vývojáři pro svůj nový titul nejen výrazně upravili základ, tedy Glacier engine, ale také hru přizpůsobuli co do obtížnosti, a to v tom smyslu, že by měla být přístupnější novým hráčům, ale zároveň zůstat i dostatečně náročná pro mazáky a hardcorové pařany. Hitman 3: Contracts obsahuje ještě akčnější a napínavější mise než jeho předchůdci. Způsobů, jak dosáhnout co nejlepšího úderu je o dost více, stejně jako střelných i jiných zbraní.

Autor:Killer

Hitman: Contracts

Obecné tipy pro hraní

- Již od samého začátku si šetřete injekční stříkačky, protože ty jediné platí na civilisty (mrtvý civilista = žádná bonusová zbraň na konci levelu).

- Hlavním kritériem co nejlepšího hodnocení a získání bonusové zbraně je nevyvolat poplach - zabíjet jen v tichosti (chladnými zbraněmi, nebo střelnými s tlumičem) a nelikvidovat nevinné civilisty.

- Udržujte si dostatečnou vzdálenost od všech osob. Jste-li v nějakém převleku, nezastavujte se a také kolem nikoho neprobíhejte (zvláště pak při vyšší obtížnosti). Ukazatel prozrazení najdete v levém dolním rohu obrazovky – čím více červený pruh kmitá, tím větší je šance na prozrazení.

- Mrtvá nebo omráčená těla schovávejte v místech kam nikdo nechodí (např. za popelnice, ve tmavé uličce, nebo na WC). Pokud bude tělo nalezeno, ztrácí váš převlek na nenápadnosti.

- Každé dveře mají klíčovou dírku, kterou můžete bez prozrazení nahlédnout do místnosti.

- Kradmý krok ze sedavé polohy je příliš pomalý, raději používejte stejně bezpečný tichý mód, který přepnete mezerníkem.

- Pokud vás prohledávají, nesmíte u sebe mít žádnou střelnou ani bodnou zbraň. Výjimkou je injekční stříkačka a struna.

- Na každou misi je pro získání bonusové zbraně stanoven maximální počet dvou zavražděných osob (ne-civilistů), které zároveň nejsou na seznamu úkolů - platí pro všechny obtížnosti.

- Pokud byste se divili některým nepřesným názvům zbraní, nemyslete si, že pánové z IO Interactive by byli snad v tomto ohledu nevzdělaní – nejspíš jen nechtěli utrácet peníze za licenci.


Rozdíly v obtížnostech

Obtížnost

Normální

Expert

Professionál

Počet uložení

7

2

0

Mapa

vyznačeny živé bytosti a doporučená cesta

jen živé bytosti

tzv. slepá

Odolnost

vysoká

střední

nízká

Bezpečnost v převleku

vysoká

střední

nízká

Pomocné rady
v misích

ano + bohatší výbava

ano

ne + obtížnější úkoly kvůli vyššímu počtu nepřátel



Mise 1: Dopady Sanotária

Bonusová zbraň: CZ2000 Dual

Úkol: Utéct z léčebny

Suterén (laboratoř)
V první světlem zamořené místnosti seberte od mrtvoly vědce klíčky od auta. Podle mapy dojděte přes celou oblast až k výtahu (cestou si určitě vezměte několik injekčních stříkaček ze stolu). Výtahem vyjeďte do 1.patra.


kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu


1. patro
V kabince (označené na mapě) převlékněte svůj háv do nemocničního pyžama. Od této chvíle si vás jednotka rychlého nasazení SWAT, prozkoumávající jednotlivá patra, nebude všímat (samo sebou za předpokladu, že veškeré zbraně skryjete nebo zahodíte). U vchodu na výzvu policistů zahněte do levých dveří. V malé místnosti s točitými schody, směřujícími vzhůru, stojí váš nepříliš inteligentní klon (někdy i vícero), kterého sice nemusíte považovat za hrozbu, ale po určitém čase vytáhne zbraň a začne střílet do země, čímž vyvolá pozornost všech okolních stráží a způsobí zmatek.

2. patro
Pokud nechcete čekat, kradmým krokem následujte stráž (chodící často o patro výše) do tmavé místnosti nalevo, kde se v rohu ve stínu skryjte, dokud příslušník speciální jednotky neodejde.


Dvorek
Nyní už jen stačí vyjít na balkón, slézt po žebříku k autu a odjet s ním.

Ostatní varianty:
- Ve 2.patře můžete najít (hned nalevo od výtahu) mrtvého příslušníka SWATu. Vezměte od něj brokovnici a tělo zavlečte do vedlejší kanceláře (zde máte druhé klíče od auta, které vezměte pouze v případě, že jste na ty první zapomněli). V tomto obleku můžete na nejlehčí obtížnost projít snadno kolem barikády u vchodu. Trochu složitější to je na střední obtížnost, ale na tu nejvyšší váš převlek okamžitě prokouknou.

- Dvorek můžete stejně tak opustit hlavní branou bez vozidla, protože zde číhají dva odstřelovači za stromem. Museli byste je i ostatní v blízkém okolí odstranit, než by vám odchod byl povolen.

Speciality:
- Ve 2.patře v pravém křídle naleznete blízko u cel pacienta, kterému pokud dáte injekci, na oplátku dostanete náboje.

- Jakmile v misi 9 „The Wang Fou Incident“ ve 2.poschodí sídla prohledáte Lee Hongův stůl, najdete magnetickou přístupovou kartu. Dokončete s ní level. Vraťte se v opakovacím režimu do mise 1 a touto kartou budete moci odemknout dvě různá (mnou vyznačená) místa na mapě, kde získáte Mini Gun a Gold Desert Eagle Dual.


Mise 2: Oslava Krále Masokombinátu

Bonusová zbraň: Micro Uzis

Ulice
Vyhoďte své střelné zbraně, ale hák nemusíte (platí pro všechny obtížnosti). Převlečte se za (v animaci omráčeného) řezníka a tlačítkem na straně nákladního vozu dveře uzavřete (až se řezník probudí, nebude vám na obtíž). Jděte ke vchodu do restaurace, kde po krátkém prohledání budete vpuštěni dovnitř.

Restaurace 1. patro
Jděte do kuchyně a budete vyzváni místním kuchařem, abyste odnesli kuře na talíři do 1.patra šéfovi. Na kuře použijte hák, čímž ho pod kuře ukryjete.


Úkol: Zabít „Masového krále“ Campbella Sturrocka

Restaurace 2. patro (jih)
Jděte tedy k jižně položeným schodům (viz mapa) a po ohledání (kdybyste neměli hák v kuřeti, nesmíte ho nyní mít v inventáři) dojděte k loži „Masového krále“ (The Meat King). Počkejte, až dámy, které ho obklopovaly, opustí místnost. Tlačítkem na stěně zacloníte skla a tlouštíka zaměstnaného jídlem párkrát hákem máchněte. Seberte prázdný talíř (to aby strážím nevzniklo případné podezření) a odkráčejte s ním do přízemí.

Úkol: Zabít advokáta Andreie Puscuse

Restaurace 1. patro
Nyní se vydejte do šatny. Tam počkejte na číšníka (červeno-černě oblečený), kterého následně tichou cestou zlikvidujte a tělo ukryjte třeba za blízkou stěnou (v lepším případě na WC, které je hned ve vedlejší místnosti). Za číšníkem čas od času chodí tanečnice - v její přítomnosti ho nechejte na pokoji. V obleku číšníka jděte pak k baru, kde vezměte opiovou dýmku a zaneste ji svému druhému cíli na zabití. Advokát je díky droze téměř neschopen pohybu, a tak nebude žádný problém ho v leže zlikvidovat (počkejte si raději, až bude v místnosti sám). Poslední úkol týkající se dcery vašeho klienta se nachází v 2.patře, kam se dostanete pomocí schodů v severní části mapy.

Úkol: Zachránit dceru klienta

Restaurace 2. patro (sever)
Po patře se toulá psychopatický řezník (Sturrockův bratr), který jakmile kohokoliv spatří, zaútočí na něj. Často ovšem chodívá do druhé místnosti přes chodbu a právě to je vaše šance - vejděte do označené místnosti, kde naleznete pověšenou mrtvolu klientovy dcery. Pro identifikaci vezměte amputovanou paži ležící na zemi a vraťte se do přízemí.

Úkol: Utéct označeným místem

Restaurace 1. patro
Teď jen stačí přes šatnu opustit restauraci a dojít zepředu k náklaďáku.

Ostatní varianty:
Další možnosti, jak zabít „Masového krále":

1) Pokud neschováte hák do kuřete, můžete si případně do vedlejší místnosti (od „Masového krále“) zajít pro nůž ležící na stolku (stráž přes koženou masku na hlavě nejspíš nevidí, protože nebude nic namítat).

2) Nejprve si vyřídit účty s advokátem, u jehož mrtvoly najdete VIP průkaz a pistol s tlumičem. Průkaz je vám platný jen v případě, že se převléknete za některého z hostů (například omdlelého, nebo snad i dokonce mrtvého muže na pohovce hned pod schody od šéfa). I tak ale budete zkontrolováni stráží.

3) Druhou možností je v 1. patře jižními schody vyjít na střechu (stráž přede dveřmi často chodí na obhlídku) a zde vylézt po žebříku na ochoz vedoucí až ke stříškám, kde po otevření okna spatříte „Masového krále“ v celé své kráse (můžete ho navštívit i osobně bez prohledání, pokud přes střechu projdete rovnou do jeho apartmá).


Mise 3: Bjarkhova Bomba (level z dema)

Bonusová zbraň: Silverballers Silenced

Letiště (nákladní letadlo)
Poté, co stráž opustí letadlo, přijde nosič beden (určitě si ho všimnete, doslova nabízí svůj krk na uškrcení), ale protože jde o civilistu, musíte na něj použít injekční stříkačku. Nyní se dejte do budovy, kam odešel váš 1.cíl - Fuchs.

Úkol: Zabít Fabiana Fuchse

Letiště (jídelna)
Uvnitř jděte nejprve dozadu za kuchařem a promluvte si s ním. Poví vám o způsobu, jak potopit ponorku, v níž se vyrábějí bomby. V kuchyni leží také lahvička s projímadlem, kterou nalijte do hrnce s borščem a počkejte, než se dostane k Fuchsovi na stůl. Po chvíli půjde v bolestech na záchod a tam ho popravte buď pohrabáčem, až bude na míse (ten najdete hned vedle kamen), nebo při odchodu z WC strunou. Převlečte se za něj a strážný před dveřmi vás dokonce sám odvede až ke drezíně.


Úkol: Zabít velitele Bjarkhova

Námořní základna (dopravní loď)
Ze všeho nejdříve zamiřte k dopravní lodi. Dovnitř vejděte beze zbraně, protože na horní palubě budete ohledáni. Vstupte do velitelovy kanceláře a až se otočí ke stolku, aby si nalil vodku, zneškodněte ho buď strunou, nebo pistolí s tlumičem ležící na stole. Ještě na stolku jsou klíče od diskrétních dveří vedoucí ven alternativní cestou. V nejnižším patře podpalubí si dojděte do zbrojnice (okolo stráží jděte pomalu a s klidem) a seberte tam z poličky tři bomby (na nejvyšší obtížnost kolem nich neprojdete, proto je budete muset odlákat výbuchem - viz ostatní varianty na konci mise).


Úkol: Zničit výrobnu bomb

Nyní můžete jít rovnou k ponorce a položit okolo ní na vyznačených bodech (dle mapy) bomby. Ty odpalte, jakmile budete alespoň za boudou plnou vojáků, kteří se k místu neštěstí v mžiku seběhnou. Ujistěte se raději, že všichni strážní budou na dřevěném molu, protože existuje určitá možnost nezískání bonusové zbraně na konci mise, přežije-li někdo výbuch.


Úkol: Utéct nákladním letadlem

Letiště
Tunelem se vraťte k letadlu na začátek a uvnitř pouze jděte ke schodům.

Ostatní varianty:
- Pokud neradi uspáváte civilisty, máte také možnost z letadla vystoupit ze strany (kde se nacházejí schody) a pokračovat doprava k věži. Uvnitř naleznete žebřík do podzemí. V jediných dveřích nalevo sedí hlídač sledující televizi - toho zezadu zlikvidujte (nejlépe opět injekcí) a oberte ho o oblečení.

- tři bomby můžete krom dopravní lodě nají také v ponorce, která je ale zamořena radiací. Severozápadně od ponorky (vyznačeno na mapě) je skladiště, kde hned v první kabince napravo najdete žlutý oblek chránící před radiací. Kolem stráží u ponorky tak navíc můžete projít bez sebemenšího zakolísání ukazatele alarmu. Bomby se nacházejí v zadní části na bedně (tato varianta se vám osvědčí především na nejvyšší obtížnost).

- Pokud hrajete Hitmana na nejtěžší obtížnost, k bombám v poličkách na dopravní lodi se okolo stráží nedostanete. Proto si budete muset jít pro radiační oblek a z ponorky vzít alespoň jednu bombu. Tu připevněte na džíp stojící před dopravní lodí – to přiláká hlídku, která zevlovala v místnosti před bombami.

- Do dopravní lodi se můžete dostat ještě také v obleku s baretovou čapkou (kterou nosí stráže u ponorky). A protože ponorka po výbuchu všechny okolo zabije, není velký problém si jeden oblek ukořistit.


Mise 4: Beldingfordova Vila

Bonusová zbraň: Magnum 500 Dual

Park
První dvojici strážných (stojící opodál zříceného vchodu) nelikvidujte v případě, že chcete na konci levelu získat bonusovou zbraň. Všichni strážní venku se dají bez větších komplikací obejít z pravé strany (v případě vizuálního kontaktu se kryjte za okolním křovím) až k bludišti ze živého plotu. Na vyznačeném místě v bludišti pak otevřete vchod přímo pod sebou.


Sklepení
Propadnete se tak přímo do sklepa, kde na konci chodby občas prochází osamocená kontrola. Tu umlčte a převlékněte se za ni. S tímto vhodným oblekem lze z vinného sklepa vyjít schody přímo do rozlehlého sídla.

Sídlo (1. patro)
Nejprve ze všeho jděte do kotelny, kde vypněte kamna a hned poté bleskově upalujte prvními dveřmi vpravo ven. Tam napravo použijte přistavěný žebřík ke stříšce, ze které pronikněte otevřeným oknem přímo do pokoje.

Úkol: Zabít lorda Winstona Beldingforda

Sídlo (2. patro)
Z poličky seberte lahvičku jedu a projděte skrz koupelnu k zrcadlu, které je průchozí (pokud nebudete dostatečně rychlí, služka se do koupelny vrátí a vy jí budete muset znovu vypnout ohřívač vody). Na konci tajné uličky nejprve klíčovou dírkou prozkoumejte, zda je vzduch čistý a vlezte do ložnice, kde chodívá váš cíl spát. Jakmile ulehne, zaduste ho buď polštářem na posteli, nebo mu nalijte jed do mléka (vždy před spaním se ho napije). Vyjděte z pokoje dvojitými dveřmi a pokud nemáte nejlehčí obtížnost, napravo v knihovně odkryjte tajný vchod vedoucí kamsi nahoru.


kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu


Sídlo (3. patro)
Zde jen projděte k dalšímu vchodu (význam této místnosti se dočtete na konci levelu v ostatních variantách). Dostanete se na točité schodiště, po kterém sejděte až úplně dolů, co to jen jde.

Úkol: Zabít Alistaira Beldingforda

Sídlo (1. patro)
Nyní se nacházíte nedaleko od 2. cíle, ale zatím mějte trpělivost. Pouze projděte skrze místnost s opilci k protějším schodům vedoucím do sklepa.

Sklepení
Zde už jste sice jednou byli, ale ne přímo v této části, kde číšník dolévá whisky pro své pány. Použijte jednoduše jed na sud s alkoholem a opusťte budovu. Po čase si číšník skutečně přijde dolít a nevědomky v zápětí svému ubohému šlechtici podá jed – jak zákeřně geniální.

Úkol: Zachránit Gilese Northcotta

Stáje
Jakmile vyjdete (pokud možno) hlavními dveřmi ze sídla, vydejte se ke stáji a to přesněji k její zadní části. Zde přepínačem vypněte elektřinu, čímž docílíte odpojení televize strážím, kteří následně opustí místnost (po přepnutí je nejvýhodnější vběhnout dovnitř a schovat se napravo za senem, alespoň dokud neprojdou). V následující chodbě jsou dvoje postranní dveře. V prvních naleznete vedle stolku s televizí pověšené klíče. Ve druhých je zase konev, kterou použijte na rozvod vody (připomíná trochu malý zahradní bazén), čímž otrávíte veškeré koně. To ovšem není jen tak neopodstatněná vražda. Až teď totiž půjdete do části s koňmi vysvobodit uneseného muže, koně se nevyplaší a nepřilákají tak nevyžádanou přítomnost stráží.


Úkol: Utéct z Beldingfordu

Protože je Giles atletické postavy, bez problému se bez vaší pomoci dostane do únikové oblasti se člunem a vy ho následujte.

Ostatní varianty:
- V 1. patře sídla se můžete převléci za číšníka a podat jed své oběti v křesle sami, ale protože je číšník brán jako civilista, nedostali byste na konci levelu bonusovou zbraň (pokud byste na něj nepoužili injekci).

- Stejně tak nebudete obdařeni bonusem v případě, že vezmete různě povalující se kanystr benzínu a hodíte ho do krbu ze 3. patra. Výbuch surově zabije hned několik lidí dole.

 

Mise 5: Setkání v Rotterdamu

Bonusová zbraň: Sawn off Shotgun Dual

a) Doporučená varianta s použitím injekční stříkačky:

Venkovní prostranství
Vyjděte z bytu ven na ulici a vydejte se vpravo, doběhnete až k úzké uličce. Na jejím konci se pomalým krokem blíží staromódně oblečený gentleman (civilista), kterého paralyzujte injekcí (v případě, že jste všechny vyplýtvali již v dřívějších misích, je pro vás připravena druhá možnost řešení popsaná níže) a oberte ho jak o šaty, tak o obálku s penězi. Pokračujte směrem, kam gentleman kráčel a po vpuštění na soukromý majetek zločinců budete ohledáni, proto ještě předtím vyhoďte své zbraně.

Zločinecké doupě
Jděte zepředu do levé budovy a uvnitř dojděte k baru, kde si promluvte s barmanem. Ten vám dá přístupovou kartu a ještě vás zavede do kanceláře místního šéfa Rutgerta Van Leuvena (pouze v případě, že jste v obleku gentlemana).


kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu


Úkoly: Zabít Rutgerta Van Leuvena + získat fotografie

Zločinecké doupě - 2. patro
Po rozhovoru půjde Rutgert uložit peníze do sejfu a vybrat fotky, které vám položí za výměnu na stůl. Využijte jeho chvilkové nevýhody a vezměte ho strunou hezky zezadu.

Úkol: Zabít Klaase Tellera

Zločinecké doupě - sklepení
Dole se kryjte před strážemi, protože v obleku gentlemana jste jasným cílem. Naštěstí kus napravo od schodů je místnost s pojistkami, kde můžete vypnout veškerá světla na patře a bezpečně se tak odebrat do místnosti s mrtvolami, mezi nimiž je i jeden ze zločinců, který své šaty už rozhodně potřebovat nebude. V převleku jděte do místnosti s vysvlečeným, připoutaným a tím pádem úplně bezmocným Klaasem Tellerem (občas ho chodí navštěvovat potetovaný strážný). S ním si nyní můžete pohrát dvěma způsoby a to pustit do něj elektrický proud mechanismem hned vedle nebo použít jeden z nožů zabodnutých ve stole.


Pak vezměte nohy na ramena a nejbližším východem opusťte doupě i ulici. Je dobré odejít stejnou cestou, jakou jste přišli, a otevřít si bránu tlačítkem z budky poblíž.

b) Doporučená varianta bez použití injekční stříkačky:

Venkovní prostranství
Vyjděte z bytu ven na ulici a jakmile parta chlapů zmizí v domu, před kterým stojí dodávka, opatrně je následujte.

Továrna
V místnosti je sedící stráž, která většinou spí (někdy se stane, že zamyšleně kouká do země, nebo se může i rozhlížet - v tom případě se raději přikrčte). Stráž je možné v rámci přijatelných zabití (viz 1. díl návodu) pro získání bonusové zbraně odstranit, ale není to bezpodmínečně nutné, protože o patro výše jednoho strážce zaměstnává tanečnice z místního podniku a jeho šaty leží blízko polic na zemi.

Venkovní prostranství
Opusťte továrnu v novém převleku a jděte k pravému zadnímu vchodu protější budovy, kde se vchází po schodech dolů. Zdejší dveře je možno ve správný čas buď zlodějským uměním otevřít a nebo si stačí jednoduše počkat, až tudy projde stráž.

Zločinecké doupě - sklepení
V místnosti s vysvlečeným, připoutaným a tím pádem úplně bezmocným Klaasem Tellerem (občas ho chodí navštěvovat potetovaný strážný) si můžete pohrát na dva způsoby a to pustit do něj elektrický proud mechanismem hned vedle nebo použít jeden z nožů zabodnutých ve stole. Až potkáte potetovaného svalnatého strážného, zlikvidujte ho a jeho bezvládné tělo oberte o magnetickou přístupovou kartu. S tou jděte po schodech až do druhého patra.

Zločinecké doupě - 2. patro
Zde tiše zlikvidujte pohybující se cíl - Rutgerta Van Leuvena - asi nejsnazší příležitost se vám naskytne, když půjde na WC. U jeho těla naleznete papírek s číslem k jeho sejfu, který skrývá fotografie, jež jsou posledním úkolem této mise. Potom vezměte nohy na ramena a nejbližším východem opusťte doupě i ulici.


Ostatní varianty:
- V prvním patře zločineckého doupěte je garáž, ve které můžete ubohému mechanikovi pustit auto přímo na tělo a to buď použitím heveru nebo odpojením elektřiny zvenku. Odlákáte tak nejen strážného od hlídaného vchodu do suterénu, ale navíc tak můžete přijít i k dalšímu obleku (mechanik navíc není civilista, a proto touto záludností nemusíte ztratit ještě šanci na získání bonusové zbraně).

- Výměnu peněz za fotky s Rutgertem je možno dokončit tím, že ho necháte fotky položit na stůl a poté si je vezmete. Protože je ale jedním z vašich hlavních cílů, museli byste se k němu vracet a čekat na správnou chvíli, kde ho zlikvidovat (nejsnadněji to jde na WC, kam se záhy odebere hned po výměně).

Specialita:
- Suterén zločineckého doupěte kromě jednoho malého skladiště zbraní skrývá přímo v centru střelnici, kde si můžete (dokonce i beztrestně v rámci mise) zastřílet cvičně na terč a poté si ho přivolat a kochat se nad svými „přesnými“ zásahy (navíc ve skříňkách na střelnici naleznete další zbraně i munici).


Mise 6: Smrtící Zásilka

Bonusová zbraň: M4 Carabine Assault Rifle Silenced

Striptýz bar (1.patro)
Vejděte do striptýz baru po pravé straně. Uvnitř jděte za lehkou děvou stojící ve výkladní skříni, o čemž vás upozorní barman, a promluvte si s ní. Na vaši žádost půjde obšťastnit strážného u auta venku.


Doky
Jakmile si ho odvede za roh, připevněte na auto sledovací zařízení GPS a odteď vozidlo uvidíte zvýrazněné na mapě. Dejte se ulicí dále, až narazíte na policisty střeženou oblast. Nejprve jděte k levé stěně budovy utnout televizní vysílání, což donutí hlídače u vchodu věc prozkoumat. V pravý čas vnikněte do budovy nalevo a v šatně se převlečte za policistu. Nyní můžete téměř bez obav procházet okolo ostatních až k vyznačené budce na mapě, kde se pro změnu převlečte za dělníka, vyhoďte zbraně a do ruky vezměte bednu s nářadím. Pokračujte podél vody (cestou se snažte vyhýbat policistům) až k průchodu se strážemi, kde vás jeden z nich prohledá a následně vpustí dovnitř. V levé budově je třeba opět změnit své šaty.


Skladiště
V převleku dělníka vás ani zde nikdo nebude podezřívat, a tak se vcelku snadno dostanete do 2. patra, kde na krabici leží námořnická uniforma. Po převlečení opusťte skladiště a naloďte se na loď.

Úkol: Zabít Borise Ivandicha Deruzhka

Loď
V námořním hávu jste opět dostatečně nenápadní na to, abyste mohli tiše usmrtit Borise, který se pohybuje mezi nejvyššími částmi kontrolní věže. Chcete-li to přesněji - vylezte vzadu po žebříku na patro, kde v jedné z místností nalevo počkejte, než kolem proběhne Boris. Zamíří na opačnou stranu do své místnosti s detonátorem. Zde jej v klidu uškrťte.


Než ale ještě plavidlo opustíte, vydejte se po schodech do skladovací části s kontejnery, koukněte se do své mapy a tam, kde vidíte znak auta (na který jste ze začátku připevnili GPS), kontejner otevřete a bombu v kufru odjistěte vyjmutím destičky (přesné místo kontejneru se pokaždé mění). Teprve až bezpečně opustíte palubu lodi, můžete si oddechnout - jJednotka SWAT totiž po čase zahájí útok, a tak není dobré mít v té době na sobě uniformu námořníka.

Zbývá jen utéct za pomocí policejního obleku v budce, kde jste se převlékali předtím a bezpečně v něm odkráčet na startovní pozici.

Ostatní varianty:
- Pokud netoužíte po bonusové zbrani, určitě si vyzkoušejte vlézt před strážemi v doku do levé budovy, kde v patře tiše usmrťte SWATa a vezměte si jeho zbraň ze stolu. Poté coby člen jednotky tým následujte až do lodi, kde najděte a odpojte bombu, opusťte loď a vejděte do baráku s odstřelovačem na střeše. Převezměte jeho pozici a Borise zabijte buď přímo ve věži anebo jakmile půjde k vrtulníku (zabijete-li ho ovšem dříve než odblokujete bombu, zkáze se nevyhnete).

- Žlutý oblek dělníka je možno ukořistit již ve striptýz baru: ptáte se jak? Nejprve vyjděte po schodech do druhého patra a na toaletě seberte jed na krysy. Ten nasypte do láhve whisky v suterénu (je třeba si načasovat průchod stráží). Teď se už jen vraťte k baru a čekejte, dokud barman dělníkovi nepůjde pro láhev do sklepa a jakmile mu nalije, po pár locích se dělník začne chytat za břicho a odejde do pokoje ve 2.patře skonat vedle umyvadla. Krom toho, že je tato možnost velmi nehumánní, úmrtím dělníka se vám do statistiky zapíše zabití civilisty a proto se budete muset rovnou rozloučit s bonusovou zbraní.


- Jakmile v docích získáte policejní převlek, máte možnost v blízké budově vchodem do podzemí projít až k lodi, kde následně i touto cestou dojdete bez úhony k námořnickému převleku – musíte si ovšem dávat pozor na stráže, což ve výše doporučené variantě odpadá.


Mise 7: Tradice obchodu

Bonusová zbraň: SG 220 Silenced Dual

Ulice před hotelem
Jakmile se ocitnete ve hře, stojíte nad mrtvolou, kterou oberete o identifikační kartu a zároveň u ní necháte své zbraně včetně kufříku se skládací odstřelovačkou (kontrola by je vám jinak vzala). A s tímto čistým inventářem budete vpuštěni ochrankou do hotelu.

Úkol: Zabít Franze Fuchse

Hotel - 1. patro
U levých dveří vedle schodů stojí sice strážný, ale často chodí na obhlídku jinam, a tak máte šanci a čas zámek vypáčit. Počkejte si, dokud tlouštík v plavkách nepůjde do sauny (strážníkovi u bazénu se vyhýbejte) a tam otočte kolem, aby se udusil. Mrtvolu oberte o klíč. Buď výtahem, nebo po schodech vyjděte do dalšího podlaží.


Úkol: Zabít Fritze Fuchse

Hotel - 2. patro
Přemístěte se do pokoje s číslem 203. Po patře chodí uklízeč, který ve dveřích od pokoje, kde zrovna uklízí, vždy nechává universální klíče v zámku. Vyjděte na balkón a počkejte si, dokud hlídač na pravém sousedním balkónu nezaleze. V tu chvíli přeskočte na jeho pozici a tichým krokem vejděte do pokoje a zlikvidujte ho – hlídač stojí vždy nějakou tu chvíli otočený k zrcadlu. Za hlídače se pak převlékněte. Ze stolu vezměte veškeré věci a pistolí s tlumičem zastřelte jednou dobře mířenou ranou do hlavy Franze Fuchse, sprchujícího se v koupelně (můžete ho případně vzít i strunou, protože je otočen zády). Než odejdete zpět přes balkóny, vezměte ještě do ruky bílý kufr ležící u postele.


Úkol: Získat chemickou bombu + utéct s bombou

Hotel - 3. patro
Přes střechu přejděte na druhou stranu k oknu, projděte až do zadní místnosti a tam bombu uložte do svého kufru. Nyní opusťte hotel a dejte se do únikové zóny na konci ulice.

Ostatní varianty:
- Po schodech, nebo u recepčního napravo si vezměte klíč od svého pokoje 301 a buď výtahem nebo po schodech dojděte do svého apartmá. Přeskočte na vedlejší balkón doleva a tam počkejte, dokud milenci neodejdou do koupelny (jednoduše je sledujte klíčovou dírkou :) Jakmile bude vzduch čistý, v pokoji na posteli leží hotelová uniforma, kterou si oblečte. Klíč ke všem pokojů pak získáte velmi lehce tím, že jiného zaměstnance hotelu budete následovat tak dlouho, dokud nepůjde luxovat do nějakého pokoje (ve dveřích vždy nechává klíč a tak není problém si ho prostě vzít).

- Fritze Fuchse můžete zlikvidovat ale také na několik dalších způsobů:
1) Ze třetího patra vyjděte na střechu, kde z druhé strany kopule je prostorná díra, odkud je krásný výhled na bazén.
2) V místnosti před zubní ordinací (půjdete-li přes střechu) seberte ze stolu jed, který nalijte v místnosti za barmanem do láhve s alkoholem a tu číšník podá Fritzovi, jakmile přijde. S číšníkem je ale třeba si nejprve promluvit v původních šatech čísla 47, aby odešel (jinak se s vámi nebude ani bavit).

- V 1.patře na pokoji číslo 108 (blízko místa vraždy) se sprchuje policista a šaty spolu se zbraní nechal na posteli. Pokud si je oblečete a půjdete na 3.patro do označené kontrolní místnosti s bezpečností, tlačítkem v rohu budete moci vypnout detektory zbraní (protože v policejním obleku vás ostatní policisté nepodezírají), čímž získáte tzv. volnou ruku k přenosu střelných zbraní na jednotlivá patra.


Mise 8: Setnutí Draka

Bonusová zbraň: MP5 Sub-Machine Gun Silenced

a) Doporučená varianta bez použití odstřelovačky:

Venkovní prostranství
Nedaleko na jih od místa startu v kanále (vyznačeno na mapě) seberte položený jed na krysy. Jděte až k východnímu vchodu do parku (přímo do něj zatím nevstupujte, stejně by vás do něj nevpustili), naproti němuž vejděte do pětipatrového baráku.


Pětipatrový barák
Vyjděte až do 5.patra, kde v místnosti hned naproti schodům navlečte na sebe oblek zahrádkáře a nechte zde jak kufřík se sniperkou uvnitř, tak veškeré jiné střelné zbraně.

Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak + vyjednavač klanu Modrý lotos musí přežít

Venkovní prostranství
Jakmile opustíte budovu, zamiřte do parku a po ohledání do něj budete vpuštěni. Uprostřed je altán, okolo kterého se vždy ve stejném intervalu sejdou a popovídají oba zástupci čínských klanů. Jakmile budou spolu, zamiřte ke stolku s čajem a použijte na něj jed. Po chvíli ho červený drak vypije a tiše klesne k zemi. Úkol je tím pádem splněn a vám už jen zbývá uprchnout do jedné z únikových oblastí.

b) Doporučená varianta s použitím odstřelovačky:

Venkovní prostranství
Vydejte se do jižní oblasti k žebříku, který stráží pouze jediná stráž a jakmile se otočí a půjde trochu dále od žebříku, vylezte po něm. Zde už jen stačí z kufru vybalit a složit odstřelovačku a počkat si, než na pravé straně od altánu uvidíte červeného draka (výhled vám sice komplikují stromy, ale červená je naštěstí výrazná barva). Protože má vaše sniperka tlumič, nepřilákáte na sebe nechtěnou pozornost a v klidu můžete slézt zpět do ulice a jednou z únikových oblastí mapu opustit.

Ostatní varianty:
- Ve 2. patře pětipatrového baráku můžete v jedné z místností najít automobilovou nálož s odpalovačem, kterou připevněte na zaparkovanou limuzínu u jižního vchodu do parku. Stráž na levé straně vchodu na vás ovšem vidí, a tak musíte odlákat její pozornost tím, že se od ní necháte ohledat, ale místo abyste poté vešli do parku, půjdete podél zdi doleva a nazpět k limuzíně se vrátíte potichu ve stínu u protějšího baráku – tupá stráž zůstane otočena do zdi. Teď už stačí jen jakkoliv vyvolat rozruch (střelbou, prozrazením) a jakmile červený drak doběhne do svého vozidla, použijte svůj dálkový detonátor (pokud vás červený drak uvidí blízko vozidla, nepoběží k němu, ale schová se do pětipatrového baráku).


- Pokud u první doporučené varianty (bez použití sniperky) nechcete sbírat a následně používat jed, můžete se ještě k Číňanovi u altánu přiblížit zezadu a uškrtit ho strunou v době, kdy si půjde vzít čaj (avšak použití jedu je přeci jen pohodlnější).

- Ve 4.patře pětipatrového baráku stojí u jedněch dveří stráž, za nimi se skrývá odstřelovač. Pokud by se vám podařilo zaujmout jeho místo, mohli byste vcelku s dobrým výhledem zabít červeného draka. Ovšem provést tuto akci bez prozrazení je více než náročné.

 

 

 

Mise 9: Incident Wang Fou

Bonusová zbraň: AK74 Assault Rifle Silenced

Ulice
Jděte do uličky blízko restaurace, kam za nedlouho dorazí limuzína. Šofér se půjde u kanálu blízko kontejneru vyvenčit a přesně v tu chvíli ho injekční stříkačkou uspěte, převlečte se za něj a tělo nechte spadnout dolů do kanálu. Klidným krokem vejděte do restaurace (obzvlášť při nejvyšší obtížnosti nechoďte příliš blízko stráží).


kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu


Restaurace - 1. patro
Hned po vstupu jděte levými dveřmi na WC, kde se potichu připližte ke strážnému a poté strunou uškrťte svůj první cíl (zabit 1/6 členů ochranky). Tělo oberte o šaty a zavlečte jej do předešlé místnosti za barový pult. Za chvíli na stejné místo přijde stráž druhá, kterou tím samým systémem odrovnejte a tělo opět dobře ukryjte (zabiti 2/6 členů ochranky). Nyní projděte dveřmi (se dvěma strážnými), za nimiž vedou schody na obě strany. Vydejte se po těch pravých schodech.

Restaurace - 2. patro
V místnosti označené na mapě se nalézá automobilová nálož, oblek a odstřelovačka s tlumičem – prozatím vezměte pouze bombu. V 1. patře se zpětně převlečte do šoférových šatů a vyjděte ven.

Úkol: Zabít vyjednavače klanu Modrý lotos

Ulice
Do levé přední části limuzíny umístěte nalož a vraťte se do restaurace.

Restaurace - 1. patro
Hned jak bude nálož na místě, vyjednavač klanu Modrý lotos půjde k autu a odjede s ním. Připravte si do ruky detonátor, koukněte na mapu a jakmile bude automobil na konci ulice projíždět okolo dvou dalších označených strážných, rychle mapu opusťte a detonátor stiskněte. Správné načasování vám vynese tzv. lapení tří much jednou ranou (zabiti 4/6 členů ochranky).


V obleku klanu Rudého draka si dojděte do 2. patra pro sniperku (hned vedle trezoru) a vraťte se s ní zpět do 1.patra (nejlépe výtahem, abyste cestou potkali co nejméně lidí). Dojděte na označené místo na mapě (stoupněte si do rohu), odkud je výborný výhled na oba zbylé členy ochranky klanu Modrý lotos. Dvěma přesnými ranami skončete jejich bídný život (zabiti 6/6 členů ochranky).

Jakmile se vám to povede, zahoďte odstřelovačku a opusťte hlavním vchodem budovu buď v obleku šoféra, nebo skrze místnost s trezorem (ve 2.patře), odkud vedou dveře na balkón, ze kterého můžete slézt žebříkem do ulice (daleko od všech stráží nehledě na oblek).

Ostatní varianty:
- Hned od samého začátku můžete nejprve žebříkem vylézt na balkón (blízko vchodu do restaurace), odkud běžte kradmým pohybem odemknout hned první dveře. Na trezoru seberte automobilovou bombu a převlečte se do hávu člena klanu Rudého draka. Tato cesta je ideálním začátkem, jak ukončit úspěšně misi bez použití injekční stříkačky (zde bych to ovšem určitě nedoporučoval).

- Pokud se vám na konci ulice nepodaří zlikvidovat členy Modrého lotosu společně s autem, můžete vzít odstřelovačku (ve 2.patře u trezoru), přes žebřík na balkóně slézt do ulice a z dálky je oba zastřelit.

Specialita:
Za zahradou v opuštěném temném sídle, kde použijete brýle s nočním viděním, se ve 2. patře nachází na jednom z mála osvětlených stolků magnetická přístupová karta doktora Obrmajera. Ke kterým dveřím karta patří, se dočtete v 1.části návodu (hned u specialit 1.levelu).


Mise 10: Masakr mořských plodů

Bonusová zbraň: GK 17 Dual Pistols

a) První doporučená varianta (s použitím sniperky):

Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo

Ulice
Jděte na druhou stranu celé mapy až do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.

Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos

Se skládací odstřelovačkou uvnitř kufříku jděte k vyznačené budově, kde pomocí žebříku vylezte na lešení a vybalte si svou tichou bezbolestnou zbraň. Na lešení se postavte co nejblíže k plachtě vlající ve větru a jakmile uvidíte za oknem v 1. patře restaurace oba zbývající cíle, využijte jednu ze dvou následujících možností:


1) Využijete chvíle, kdy se obě postavy hlavou navzájem střetnou v jedné jediné vražedné přímce (v zaměřovači) a prvním výstřelem oba zabijte.

2) Prostě vypálíte dvakrát na oba cíle - ovšem musíte rychle za sebou. Pokud druhou postavu netrefíte, vyběhne z restaurace směrem k vám, kde svou chybu s netrefením můžete napravit. To ale vyvolá přinejmenším poplach (za jediný vyvolaný poplach stále ještě bonusovou zbraň na konci levelu získáte). Jakmile budou všechny cíle vyřízeny, vydejte se do restaurace.


Úkol: Zanechat amulet v restauraci a uniknout v autě

Restaurace
Uvnitř vyjděte do 2. patra a tam pouze položte amulet na stůl a hned zase rychle odejděte. Budete-li hýbat s mrtvými těly, nebo je obírat, sniper z protější střechy vás odrovná.

Ulice
Teď už jen stačí opustit oblast. Přesto, že máte v úkolech mise jasně napsáno, že byste měli použít auto, není to tak docela pravda - nemusíte ho využít.

b) Druhá doporučená varianta (s použitím jedu):

Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo

Ulice
Jděte přes celou mapu na druhou stranu do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.

Restaurace
Vejděte do restaurace, kde si pouze promluvte s barmanem, který vám vzápětí dojde pro klíč od WC. Vezměte ho a vyjděte zase zpět na ulici.

Ulice
Poté se vydejte k červenému taxíku, který parkuje nedaleko restaurace směrem na severozápad. Když okolo nikoho neuvidíte, střelte do něj (nejlépe zbraní s tlumičem, ale jde to ostatně i s jakoukoliv jinou zbraní – nejste-li při střelbě viděni). Auto spustí alarm a policejní stráž hlídající vchod do suterénu restaurace se na auto půjde podívat. Právě to je vaše šance, jak se nepozorováni dostat do sklepa.

Restaurace - suterén
Zde se nejprve převlékněte za kuchaře a poté vypněte pojistkami na stěně plyn. Následuje animace, ve které je kuchař nucen problém řešit, a tak opustí kuchyň.

Ulice
Zadní vchod od kuchyně se nachází nedaleko směrem na sever. Ještě předtím si ovšem dojděte pro jed na krysy do blízké kanalizace. Do volné kuchyně se buď propližte, nebo známým fíglem s alarmujícím taxíkem (tentokrát na druhé straně) obelstěte stráže.

Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos, zanechat amulet

Restaurace - 1. patro
Do šálků na podnose nasypete jed. Hotovou pochoutku položte do okýnka a cinknutím zvonku dáte barmanovi signál, který ho donutí odnést hostům vámi vylepšený nápoj. Za chvíli se oba napijí, ale ještě zbývá na jejich stůl položit amulet (barman vás při tom nesmí spatřit, protože svůj personál dobře zná a hned by vás tím pádem prokoukl). Ideální příležitost, kdy obejít barmana, je situace, baví-li se s policistou blízko vchodu, případně když jde odnést nahoru čaj. Pokud jste si v obleku člena klanu Rudého draka vzali na začátku klíč, můžete 2. patro opustit oknem na WC. Pokud ne, budete se muset proplížit okolo barmana do kuchyně a až odtud se dostat ven. Pak už jen stačí zmizet jednou z únikových oblastí.


Další varianta:
Pokud stihnete hned ze začátku zabít a skrýt tělo jak člena klanu Rudý drak, tak klanu Modrý lotos, zbude vám na odstřel sniperkou v restauraci pouze jeden cíl, který není problém zlikvidovat ani strunou na blízko.


Mise 11: Lee Hongova vražda

Bonusová zbraň: Micro Uzis Silenced

a) První doporučená varianta (za pomoci Mei Ling):

Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.

Restaurace - 1. patro
Jděte si promluvit s barmanem do baru nalevo a poté, co vám poví o vězněném členu CIA, odběhne na WC. Na pultu ovšem nechá pozvánku. Z bohatého výběru za barem seberte projímadlo (v levém rohu). Vraťte se do vstupní haly a zamiřte ke dveřím stráženým dvěma bodyguardy. Jeden z nich vás díky pozvánce dovede až k mostu, za nímž je veřejný dům.


Veřejný dům
Hned u vchodu si odchyťte paní domu, která vás dovede k opodál stojící Mei Ling, jež po rozhovoru následujte. Nabídne vám číslo od sejfu výměnou za svou svobodu. Vyjděte z pokoje na balkón a na konci přeskočte k protějšímu zábradlí (až bude skákat Mei Ling, stůjte blízko zábradlí). Pokud jí utečete, když bude skákat, spadne. Až dorazíte k mostu dělícímu obě budovy, přejděte po něm nazpět do restaurace.

Restaurace
Propližte se po schodech za zády strážného do přízemí, odkud dveřmi po pravé straně vyběhněte na dvůr. U branky se s vámi Ling rozloučí a nechá vám číselný kód k sejfu. Stejnými dveřmi se vraťte do přízemí restaurace, odkud vedou schody do suterénu.

Úkol: Získat sošku draka

Při každém spuštění hry se umístění sošky draka v sejfu mění (nejen v závislosti na zvolené obtížnosti - thx Frix), a proto je v návodu popsána pouze jedna varianta a zbylé najdete v ostatních variantách na konci levelu a samo sebou také vyznačené na mapě – místa výskytu jsou celkem 4.

Restaurace - suterén
Hned za prvními dveřmi leží na podlaze oblek kuchaře, který na sebe navlečte. Jděte až k nedalekým hlídaným dveřím, před kterými vstupte do pravých postranních dveří. Ve druhé místnosti zbrojovky je sejf, od kterého již máte kód. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte.

Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct

Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.

b) Druhá doporučená varianta (za pomoci vězně CIA):

Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.

Restaurace - 1. patro
Jděte do baru nalevo, kde za pultem z regálu úplně vlevo seberte projímadlo. Vraťte se do vstupní haly a zamiřte k výtahu, který vás odveze dolů.


Úkol: Získat sošku draka

Restaurace - suterén
Převlekem na zemi se přestrojte za kuchaře a jděte za vězněm (cestou se snažte vyhýbat strážným, zvláště pak na nejtěžší obtížnost, pomocí klíčových otvorů). Toho osvoboďte a budete obdařeni kódem k sejfu a navíc jeho vyznačením na mapě. Nachází se ve druhé místnosti zbrojovky. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte (opakuji, že přesné místo jejího výskytu se však každou spuštěnou hru náhodně mění).

Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct

Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.

Ostatní varianty:
- Velmi odlišnou, ale jistě neméně zajímavou variantou je vylézt na ulici po žebříku z pravé strany restaurace až na balkón. Tam odemkněte hned první dveře šperhákem (2. možné umístění sejfu), kradmým krokem otevřete následující dveře a stráž u nich uspěte/uškrťte. V těchto šatech máte téměř volný přístup (dáte-li si pozor na zkoumavé pohledy některých stráží) až do sídla, které se nachází za restaurací před parkem (kam se dá dojít jak venkem, tak podzemím).


Ve 2. patře si před Lee Hongovou místností vyčkejte na to, než stráž půjde na balkón skrze cílovou místnost (kde nějakou chvíli postojí) a v tu dobu se postavte za Lee Honga a strunou skončete to, čemu on říkal život (nesmíte se k němu však přiblížit zepředu příliš blízko, jinak by váš oblek prohlédl). Od mrtvoly vezměte papírek s číselným kódem trezoru (3. možné umístění sejfu), který je v té samé místnosti. Ano, uvnitř je skutečně ta samá soška, co ji máte uloupit, což znamená, že už jen stačí doběhnout do únikové oblasti a hned ta nejbližší je nečekaně v suterénu sídla.

- čtvrté možné umístění sefju se nachází ve veřejném domě v rohu jedné z místností, kam se nepozorovaně dostanete přes levý balkón prvními dveřmi vpravo po přeskočení k protějšímu zábradlí (krom toho zde naleznete také další projímadlo).

- Další možnost, jak zabít Lee Honga, nabízí odstřelovačka, která se složená v kufříku nachází ve zbrojovně suterénu restaurace. Nezapomeňte si k ní vzít také pár nábojů a ještě se převlečte za strážného (šaty najdete na zemi blízko kuchařského obleku). Takto vybaveni vyjděte ven do zahrady, kde z levého rohu (hned jak vylezete z 2. patra restaurace) zamiřte hledím na dveře v horní části sídla. Na balkón soustavně chodí stráž a pokaždé, když otevře dveře, je vidět hlava a zhruba polovina těla Lee Honga – sniperka má tlumič, takže vás při střelbě nikdo neuslyší.


Mise 12: Lovec a kořist

Bonusová zbraň: PGM Sniper Rifle Silenced

Hotel - 3. patro
Jakmile se ocitnete ve hře, bleskurychle vyběhněte z apartmá a buď zahněte do prvních pravých dveří v protější chodbě, nebo jděte prvními levými dveřmi v pravé uličce. Okna z obou místností vedou na střechu jiné budovy, odkud přeskočte nazpět krajním oknem. Vejděte do chodby a na stěně vypněte generátorem světlo. Rozběhněte se ke speciální jednotce, ale těsně před nimi zahněte doleva, kde slezte po žebříku přímo na výtah. Otevřete si manuálně dveře od nižšího podlaží.


Hotel - 2. patro
Za rohem je policista, ke kterému potichu dojděte a injekční stříkačkou uspěte. Zavlečte ho do pokoje, před kterým stál a uvnitř ho oberte o šaty. Než místnost opustíte, seberte u postele na podlaze další injekční stříkačku a od mrtvoly pistoli s tlumičem. V policejním obleku opusťte patro schodištěm, které vede až k východu z budovy.

Ulice
Uličkami dojděte k hasičovi, kterého také uspěte - nejlepší je přejít k protější budově a kolem zátarasů se k němu zezadu připlížit. Oberte ho jak o oblek, tak o klíčky od ambulance. Tělo odvlečte do uličky, ale pro lepší pocit můžete i do nedaleké kanalizace. Nyní existují dvě různá řešení:


A) Vrátíte se do svého pokoje, kde seberete kufřík s odstřelovačkou a půjdete do zadního pokoje na konci chodby (nalevo od generátoru na světlo). Sniperku musíte vybalit uvnitř pokoje a poté se ve skrčeném módu proplížit na balkón. Jen malé vykouknutí za dveřmi poslouží k tomu, abyste spatřili nohy u pneumatiky dodávky, kde se krčí váš cíl. Pouhé dvě rány stačí a nikdo si ničeho nevšimne.

B) Půjdete přímo za svým cílem, odlákáte pohled dvou strážných policistů a ze zdejší uličky mu vpálíte pistolí s tlumičem kulku do hlavy.

Teď už záleží jen na vás, zda-li opustíte level po svých, nebo pohodlně v ambulanci.

 

Komentáře

Přidat komentář

Přehled komentářů

Certainly, it is right

(DwainMiz, 30. 9. 2022 10:27)

I confirm. I join told all above.
https://gay0day.com/tags/brokestraightboys/
https://thetranny.com/search/yelan-genshin-impact/

Come up and fuck me! I wanna suck your dick and balls. So wake up and let me in!

(AlbinaGoate, 25. 9. 2022 4:00)

Fuck me now and fuck me hard! Come and fuck me. Come on! I wanna suck your prick and balls. So wake up and find me there https://bit.ly/3xjN1Qk I can’t wait any longer. Will get on my knees and suck you off!
This offer comes once in a lifetime.

лэндинг цена

(Darrenlound, 22. 9. 2022 0:26)

https://cruizi.spb.ru/oborudovanie/815-2022-09-09-06-36-36

Конкурентный анализ: что это, 5 примеров и 9 шагов как его провести

Что лучше выбрать: создать сайта самостоятельно или заказать у специалистов под ключ? Преимущества и недостатки самостоятельной разработки. Для ознакомления переходите на нашу платформу

стеклянные душевые кабины минск

(Bogdanoct, 20. 9. 2022 22:42)

Добрый день господа!
Более подробная информация размещена https://drive.google.com/file/d/1dvAKJyEOOME6UOwkqlaXD570mM28fJWy/view?usp=sharing
Предлагаем Вашему вниманию изделия из стекла для дома и офиса.Наша организация ООО «СТЕКЛОЭЛИТ» работает 10 лет на рынке этой продукции в Беларуси.Хозяева квартир, загородных домов, коттеджей, а также офисных и торговых помещений для обустройства проемов все чаще выбирают двери из закаленного стекла. Такой материал неспроста стал популярен. По прочности и звукоизоляции стекло не уступает деревянным полотнам, а по износостойкости в разы превосходит другие классические материалы. Кроме всех плюсов технических характеристик, стекло является наиболее декоративным материалом и в ближайшее время точно не выйдет из моды.
Увидимся!

All florida tinting

(KeaneTeeds, 20. 9. 2022 3:18)

https://allfloridatinting.com/
No matter what your budget, taste or vehicle, All Florida Tinting Co. will work with you to find the perfect LLumar window tinting product.
Window tinting options, shades types, colors in Jupiter, Florida
Pick from LLumar's full line of automotive window tint shades, ranging from clear to dark, entry level to high performance.
Subscribe https://allfloridatinting.com/subscribe

десктопа

(JamesCet, 20. 9. 2022 0:55)

https://baby.dn.ua/pomoshh-pri-sozdanii-i-raskrutke-sajta/

Как правильно провести рекламную кампанию или акцию

КОМПЛЕКСНЫЙ КУРС АДМИНИСТРАТОР БИТРИКС24 – очное и дистанционное обучение, сертификатыспециалистов, теория и практика в учебном центре от компании 1С Первый БИТ

вентиль бронзовый ду15

(Cameronimini, 19. 9. 2022 23:41)

https://polotsk-portal.ru/pokupaem-gibkuju-cherepicu.dhtm

Шестигранник 10 мм стальной - купить по цене производителя

Купить Заглушка стальная 80 мм в Санкт-Петербурге, скидка на доставку 12%. Звоните по телефону +7(812)389-34-15

керамогранит ступени для лестниц купить

(Robertmox, 19. 9. 2022 18:14)

https://biz6.ru/2022/09/18/kak-vybrat-podhodjashhuju-plitku-dlja-vannoj-komnaty/

Купить керамическую плитку Нью&#8209Йорк в интернет-магазине Керамин-Нева в Санкт-Петербурге

Плиточный клей Mapei для керамогранита оптом и в розницу с доставкой по Москве и МО. Покупайте клей Mapei для керамогранита в интернет-магазине «Альбия». Скидки! Звоните ?? +7 (495) 414-14-65

Seakencaf Seakencaf Type

(WitekSeakencaf, 16. 9. 2022 12:24)

stx21 Type Seakencaf Type noclegi w augustowie ul nadrzeczna tanie noclegi w augustowie noclegi augustow agroturystyka noclegi augustow ul nadrzeczna pokoje pracownicze nieopodal suwalk

타오바오구매대행

(RichardUsete, 15. 9. 2022 23:09)


타오바오구매대행

중국배대지

(Leonardjef, 15. 9. 2022 21:58)


중국배대지

미국배대지

(BruceCib, 15. 9. 2022 18:20)


미국배대지

Строители есть? Дайте совет по крове

(theballettheatre, 14. 9. 2022 20:59)

Ребята дате совет как лучше поерыть крышу на пристройке.
скорей даже из чего её надежней сделать. Нюанс есть один - кровля должна быть плоская. Такая у меня уж пристройка сделана.
Сейчас смотрел про кровди из мембраны ПВХ https://theballettheatre.com - тут, вроде как смотрится хорошо и по долговечнойсти нормально, и по цене доступно.
Строил ли кто-то из вас с такими кровлями? Какие там подводныекамни, прошу прояснить для нуба.

미국배대지

(BruceCib, 14. 9. 2022 19:02)


미국배대지

binance signals

(Ernestgrile, 14. 9. 2022 2:00)

binance signals


Next, a screenshot from the VIP channel itself is necessarily published, which proves the “accuracy of the signal data”, it is very easy to check it. On this publication, you can find the time and date when this trading signal was published. You can follow the link to the Binance exchange, this is where all the work takes place, and check the start time of the pump and the time the signal was published. Of course, insider information is published much earlier than the specified token is pumped. Therefore, subscribers of the VIP channel successfully earn money using this valuable information for every crypto-currency trader.

In addition, every 24 hours statistics are published on the profit received as a result of trading with the help of “pump signals”. Usually, over the past 100 hours, VIP channel subscribers earn from 300 to XNUMX% of the profit from the trade entry price based on trading signals (meaning the total profit from all the coins that participated in the pump over the past 24 hours). It is for full-fledged earnings that there is a VIP channel, if you came to this area for real earnings, you need to get there at any cost.




Source:

- https://cryptopumpsignalsbinance.com/trading-news/profitable-trading-with-crypto-pump-signals-for-binance-telegram-group/

Мешки для мусора производство и поставка в разные страны

(Thurmanpep, 13. 9. 2022 0:49)

мусорные пакеты 200 литров цена
мешки для пищевых продуктов 50 кг
мешки для мусора 240 литров цена

=https://angarsk.jsprav.ru/hoztovaryi-optom/mirpak-angarsk/

DataFast Proxies | IPv6 Proxy for XEvil | Solver reCAPTCHA

(FloydLak, 12. 9. 2022 18:56)

<b>DataFast Proxies | IPv6 Proxy for XEvil | Solver reCAPTCHA</b>

<i><b>Definitive Solution in IPv6 Proxy! </b></i>
<i>Anonymous IPv6 Proxy, undetectable on L2 and L3 Layers of the OSI model,
100% no DNS leak, no Header leak.</i>

- Anonymous IPv6 proxy
- Undetectable IPv6 Proxy
- High Speed IPv6 Proxy
- Highest Quality IPv6 Proxy
- Virgin IPv6 proxy
- Dedicated IPv6 Proxy
- Rotating IPv6 Proxy

https://datafastproxies.com/

android-1.ru

(Leonardjef, 8. 9. 2022 22:29)

Мы предлагаем скачать игры на нашем сайте Аndroid-1. Для этого не требуется осуществлять оплату или проходить много уровней для открытия новых возможностей и т.д. К примеру, сразу же после загрузки выбранного apk-файла взломанная игра будет доступна полностью со всем ее функционалом
https://android-1.ru/

중국배대지

(BruceCib, 8. 9. 2022 14:21)


중국배대지

미국배송대행

(Thomasreula, 8. 9. 2022 12:32)


미국배송대행


1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45

následující »