Hitman Contracts
Popis hry:
Hlavním hrdinou je opět holohlavý Agent 47, notně poučený svými předchozími zkušenostmi a tudíž i tvrdší ve svých metodách. V rámci jeho nových dobrodružství okořeněných pachem krve a potu, se podíváte opět do Paříže, ale také ještě do Anglie, Las Vegas a Číny. Vývojáři pro svůj nový titul nejen výrazně upravili základ, tedy Glacier engine, ale také hru přizpůsobuli co do obtížnosti, a to v tom smyslu, že by měla být přístupnější novým hráčům, ale zároveň zůstat i dostatečně náročná pro mazáky a hardcorové pařany. Hitman 3: Contracts obsahuje ještě akčnější a napínavější mise než jeho předchůdci. Způsobů, jak dosáhnout co nejlepšího úderu je o dost více, stejně jako střelných i jiných zbraní.
Autor:Killer
Hitman: Contracts
• Obecné tipy pro hraní
- Již od samého začátku si šetřete injekční stříkačky, protože ty jediné platí na civilisty (mrtvý civilista = žádná bonusová zbraň na konci levelu).
- Hlavním kritériem co nejlepšího hodnocení a získání bonusové zbraně je nevyvolat poplach - zabíjet jen v tichosti (chladnými zbraněmi, nebo střelnými s tlumičem) a nelikvidovat nevinné civilisty.
- Udržujte si dostatečnou vzdálenost od všech osob. Jste-li v nějakém převleku, nezastavujte se a také kolem nikoho neprobíhejte (zvláště pak při vyšší obtížnosti). Ukazatel prozrazení najdete v levém dolním rohu obrazovky – čím více červený pruh kmitá, tím větší je šance na prozrazení.
- Mrtvá nebo omráčená těla schovávejte v místech kam nikdo nechodí (např. za popelnice, ve tmavé uličce, nebo na WC). Pokud bude tělo nalezeno, ztrácí váš převlek na nenápadnosti.
- Každé dveře mají klíčovou dírku, kterou můžete bez prozrazení nahlédnout do místnosti.
- Kradmý krok ze sedavé polohy je příliš pomalý, raději používejte stejně bezpečný tichý mód, který přepnete mezerníkem.
- Pokud vás prohledávají, nesmíte u sebe mít žádnou střelnou ani bodnou zbraň. Výjimkou je injekční stříkačka a struna.
- Na každou misi je pro získání bonusové zbraně stanoven maximální počet dvou zavražděných osob (ne-civilistů), které zároveň nejsou na seznamu úkolů - platí pro všechny obtížnosti.
- Pokud byste se divili některým nepřesným názvům zbraní, nemyslete si, že pánové z IO Interactive by byli snad v tomto ohledu nevzdělaní – nejspíš jen nechtěli utrácet peníze za licenci.
• Rozdíly v obtížnostech
Obtížnost | Normální | Expert | Professionál |
Počet uložení | 7 | 2 | 0 |
Mapa | vyznačeny živé bytosti a doporučená cesta | jen živé bytosti | tzv. slepá |
Odolnost | vysoká | střední | nízká |
Bezpečnost v převleku | vysoká | střední | nízká |
Pomocné rady | ano + bohatší výbava | ano | ne + obtížnější úkoly kvůli vyššímu počtu nepřátel |
Mise 1: Dopady Sanotária
Bonusová zbraň: CZ2000 Dual
Úkol: Utéct z léčebny
• Suterén (laboratoř)
V první světlem zamořené místnosti seberte od mrtvoly vědce klíčky od auta. Podle mapy dojděte přes celou oblast až k výtahu (cestou si určitě vezměte několik injekčních stříkaček ze stolu). Výtahem vyjeďte do 1.patra.
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu
• 1. patro
V kabince (označené na mapě) převlékněte svůj háv do nemocničního pyžama. Od této chvíle si vás jednotka rychlého nasazení SWAT, prozkoumávající jednotlivá patra, nebude všímat (samo sebou za předpokladu, že veškeré zbraně skryjete nebo zahodíte). U vchodu na výzvu policistů zahněte do levých dveří. V malé místnosti s točitými schody, směřujícími vzhůru, stojí váš nepříliš inteligentní klon (někdy i vícero), kterého sice nemusíte považovat za hrozbu, ale po určitém čase vytáhne zbraň a začne střílet do země, čímž vyvolá pozornost všech okolních stráží a způsobí zmatek.
• 2. patro
Pokud nechcete čekat, kradmým krokem následujte stráž (chodící často o patro výše) do tmavé místnosti nalevo, kde se v rohu ve stínu skryjte, dokud příslušník speciální jednotky neodejde.
• Dvorek
Nyní už jen stačí vyjít na balkón, slézt po žebříku k autu a odjet s ním.
Ostatní varianty:
- Ve 2.patře můžete najít (hned nalevo od výtahu) mrtvého příslušníka SWATu. Vezměte od něj brokovnici a tělo zavlečte do vedlejší kanceláře (zde máte druhé klíče od auta, které vezměte pouze v případě, že jste na ty první zapomněli). V tomto obleku můžete na nejlehčí obtížnost projít snadno kolem barikády u vchodu. Trochu složitější to je na střední obtížnost, ale na tu nejvyšší váš převlek okamžitě prokouknou.
- Dvorek můžete stejně tak opustit hlavní branou bez vozidla, protože zde číhají dva odstřelovači za stromem. Museli byste je i ostatní v blízkém okolí odstranit, než by vám odchod byl povolen.
Speciality:
- Ve 2.patře v pravém křídle naleznete blízko u cel pacienta, kterému pokud dáte injekci, na oplátku dostanete náboje.
- Jakmile v misi 9 „The Wang Fou Incident“ ve 2.poschodí sídla prohledáte Lee Hongův stůl, najdete magnetickou přístupovou kartu. Dokončete s ní level. Vraťte se v opakovacím režimu do mise
Mise 2: Oslava Krále Masokombinátu
Bonusová zbraň: Micro Uzis
• Ulice
Vyhoďte své střelné zbraně, ale hák nemusíte (platí pro všechny obtížnosti). Převlečte se za (v animaci omráčeného) řezníka a tlačítkem na straně nákladního vozu dveře uzavřete (až se řezník probudí, nebude vám na obtíž). Jděte ke vchodu do restaurace, kde po krátkém prohledání budete vpuštěni dovnitř.
• Restaurace 1. patro
Jděte do kuchyně a budete vyzváni místním kuchařem, abyste odnesli kuře na talíři do 1.patra šéfovi. Na kuře použijte hák, čímž ho pod kuře ukryjete.
Úkol: Zabít „Masového krále“ Campbella Sturrocka
• Restaurace 2. patro (jih)
Jděte tedy k jižně položeným schodům (viz mapa) a po ohledání (kdybyste neměli hák v kuřeti, nesmíte ho nyní mít v inventáři) dojděte k loži „Masového krále“ (The Meat King). Počkejte, až dámy, které ho obklopovaly, opustí místnost. Tlačítkem na stěně zacloníte skla a tlouštíka zaměstnaného jídlem párkrát hákem máchněte. Seberte prázdný talíř (to aby strážím nevzniklo případné podezření) a odkráčejte s ním do přízemí.
Úkol: Zabít advokáta Andreie Puscuse
• Restaurace 1. patro
Nyní se vydejte do šatny. Tam počkejte na číšníka (červeno-černě oblečený), kterého následně tichou cestou zlikvidujte a tělo ukryjte třeba za blízkou stěnou (v lepším případě na WC, které je hned ve vedlejší místnosti). Za číšníkem čas od času chodí tanečnice - v její přítomnosti ho nechejte na pokoji. V obleku číšníka jděte pak k baru, kde vezměte opiovou dýmku a zaneste ji svému druhému cíli na zabití. Advokát je díky droze téměř neschopen pohybu, a tak nebude žádný problém ho v leže zlikvidovat (počkejte si raději, až bude v místnosti sám). Poslední úkol týkající se dcery vašeho klienta se nachází v 2.patře, kam se dostanete pomocí schodů v severní části mapy.
Úkol: Zachránit dceru klienta
• Restaurace 2. patro (sever)
Po patře se toulá psychopatický řezník (Sturrockův bratr), který jakmile kohokoliv spatří, zaútočí na něj. Často ovšem chodívá do druhé místnosti přes chodbu a právě to je vaše šance - vejděte do označené místnosti, kde naleznete pověšenou mrtvolu klientovy dcery. Pro identifikaci vezměte amputovanou paži ležící na zemi a vraťte se do přízemí.
Úkol: Utéct označeným místem
• Restaurace 1. patro
Teď jen stačí přes šatnu opustit restauraci a dojít zepředu k náklaďáku.
Ostatní varianty:
Další možnosti, jak zabít „Masového krále":
1) Pokud neschováte hák do kuřete, můžete si případně do vedlejší místnosti (od „Masového krále“) zajít pro nůž ležící na stolku (stráž přes koženou masku na hlavě nejspíš nevidí, protože nebude nic namítat).
2) Nejprve si vyřídit účty s advokátem, u jehož mrtvoly najdete VIP průkaz a pistol s tlumičem. Průkaz je vám platný jen v případě, že se převléknete za některého z hostů (například omdlelého, nebo snad i dokonce mrtvého muže na pohovce hned pod schody od šéfa). I tak ale budete zkontrolováni stráží.
3) Druhou možností je v 1. patře jižními schody vyjít na střechu (stráž přede dveřmi často chodí na obhlídku) a zde vylézt po žebříku na ochoz vedoucí až ke stříškám, kde po otevření okna spatříte „Masového krále“ v celé své kráse (můžete ho navštívit i osobně bez prohledání, pokud přes střechu projdete rovnou do jeho apartmá).
Mise 3: Bjarkhova Bomba (level z dema)
Bonusová zbraň: Silverballers Silenced
• Letiště (nákladní letadlo)
Poté, co stráž opustí letadlo, přijde nosič beden (určitě si ho všimnete, doslova nabízí svůj krk na uškrcení), ale protože jde o civilistu, musíte na něj použít injekční stříkačku. Nyní se dejte do budovy, kam odešel váš 1.cíl - Fuchs.
Úkol: Zabít Fabiana Fuchse
• Letiště (jídelna)
Uvnitř jděte nejprve dozadu za kuchařem a promluvte si s ním. Poví vám o způsobu, jak potopit ponorku, v níž se vyrábějí bomby. V kuchyni leží také lahvička s projímadlem, kterou nalijte do hrnce s borščem a počkejte, než se dostane k Fuchsovi na stůl. Po chvíli půjde v bolestech na záchod a tam ho popravte buď pohrabáčem, až bude na míse (ten najdete hned vedle kamen), nebo při odchodu z WC strunou. Převlečte se za něj a strážný před dveřmi vás dokonce sám odvede až ke drezíně.
Úkol: Zabít velitele Bjarkhova
• Námořní základna (dopravní loď)
Ze všeho nejdříve zamiřte k dopravní lodi. Dovnitř vejděte beze zbraně, protože na horní palubě budete ohledáni. Vstupte do velitelovy kanceláře a až se otočí ke stolku, aby si nalil vodku, zneškodněte ho buď strunou, nebo pistolí s tlumičem ležící na stole. Ještě na stolku jsou klíče od diskrétních dveří vedoucí ven alternativní cestou. V nejnižším patře podpalubí si dojděte do zbrojnice (okolo stráží jděte pomalu a s klidem) a seberte tam z poličky tři bomby (na nejvyšší obtížnost kolem nich neprojdete, proto je budete muset odlákat výbuchem - viz ostatní varianty na konci mise).
Úkol: Zničit výrobnu bomb
Nyní můžete jít rovnou k ponorce a položit okolo ní na vyznačených bodech (dle mapy) bomby. Ty odpalte, jakmile budete alespoň za boudou plnou vojáků, kteří se k místu neštěstí v mžiku seběhnou. Ujistěte se raději, že všichni strážní budou na dřevěném molu, protože existuje určitá možnost nezískání bonusové zbraně na konci mise, přežije-li někdo výbuch.
Úkol: Utéct nákladním letadlem
• Letiště
Tunelem se vraťte k letadlu na začátek a uvnitř pouze jděte ke schodům.
Ostatní varianty:
- Pokud neradi uspáváte civilisty, máte také možnost z letadla vystoupit ze strany (kde se nacházejí schody) a pokračovat doprava k věži. Uvnitř naleznete žebřík do podzemí. V jediných dveřích nalevo sedí hlídač sledující televizi - toho zezadu zlikvidujte (nejlépe opět injekcí) a oberte ho o oblečení.
- tři bomby můžete krom dopravní lodě nají také v ponorce, která je ale zamořena radiací. Severozápadně od ponorky (vyznačeno na mapě) je skladiště, kde hned v první kabince napravo najdete žlutý oblek chránící před radiací. Kolem stráží u ponorky tak navíc můžete projít bez sebemenšího zakolísání ukazatele alarmu. Bomby se nacházejí v zadní části na bedně (tato varianta se vám osvědčí především na nejvyšší obtížnost).
- Pokud hrajete Hitmana na nejtěžší obtížnost, k bombám v poličkách na dopravní lodi se okolo stráží nedostanete. Proto si budete muset jít pro radiační oblek a z ponorky vzít alespoň jednu bombu. Tu připevněte na džíp stojící před dopravní lodí – to přiláká hlídku, která zevlovala v místnosti před bombami.
- Do dopravní lodi se můžete dostat ještě také v obleku s baretovou čapkou (kterou nosí stráže u ponorky). A protože ponorka po výbuchu všechny okolo zabije, není velký problém si jeden oblek ukořistit.
Mise 4: Beldingfordova Vila
Bonusová zbraň: Magnum 500 Dual
• Park
První dvojici strážných (stojící opodál zříceného vchodu) nelikvidujte v případě, že chcete na konci levelu získat bonusovou zbraň. Všichni strážní venku se dají bez větších komplikací obejít z pravé strany (v případě vizuálního kontaktu se kryjte za okolním křovím) až k bludišti ze živého plotu. Na vyznačeném místě v bludišti pak otevřete vchod přímo pod sebou.
• Sklepení
Propadnete se tak přímo do sklepa, kde na konci chodby občas prochází osamocená kontrola. Tu umlčte a převlékněte se za ni. S tímto vhodným oblekem lze z vinného sklepa vyjít schody přímo do rozlehlého sídla.
• Sídlo (1. patro)
Nejprve ze všeho jděte do kotelny, kde vypněte kamna a hned poté bleskově upalujte prvními dveřmi vpravo ven. Tam napravo použijte přistavěný žebřík ke stříšce, ze které pronikněte otevřeným oknem přímo do pokoje.
Úkol: Zabít lorda Winstona Beldingforda
• Sídlo (2. patro)
Z poličky seberte lahvičku jedu a projděte skrz koupelnu k zrcadlu, které je průchozí (pokud nebudete dostatečně rychlí, služka se do koupelny vrátí a vy jí budete muset znovu vypnout ohřívač vody). Na konci tajné uličky nejprve klíčovou dírkou prozkoumejte, zda je vzduch čistý a vlezte do ložnice, kde chodívá váš cíl spát. Jakmile ulehne, zaduste ho buď polštářem na posteli, nebo mu nalijte jed do mléka (vždy před spaním se ho napije). Vyjděte z pokoje dvojitými dveřmi a pokud nemáte nejlehčí obtížnost, napravo v knihovně odkryjte tajný vchod vedoucí kamsi nahoru.
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu
• Sídlo (3. patro)
Zde jen projděte k dalšímu vchodu (význam této místnosti se dočtete na konci levelu v ostatních variantách). Dostanete se na točité schodiště, po kterém sejděte až úplně dolů, co to jen jde.
Úkol: Zabít Alistaira Beldingforda
• Sídlo (1. patro)
Nyní se nacházíte nedaleko od 2. cíle, ale zatím mějte trpělivost. Pouze projděte skrze místnost s opilci k protějším schodům vedoucím do sklepa.
• Sklepení
Zde už jste sice jednou byli, ale ne přímo v této části, kde číšník dolévá whisky pro své pány. Použijte jednoduše jed na sud s alkoholem a opusťte budovu. Po čase si číšník skutečně přijde dolít a nevědomky v zápětí svému ubohému šlechtici podá jed – jak zákeřně geniální.
Úkol: Zachránit Gilese Northcotta
• Stáje
Jakmile vyjdete (pokud možno) hlavními dveřmi ze sídla, vydejte se ke stáji a to přesněji k její zadní části. Zde přepínačem vypněte elektřinu, čímž docílíte odpojení televize strážím, kteří následně opustí místnost (po přepnutí je nejvýhodnější vběhnout dovnitř a schovat se napravo za senem, alespoň dokud neprojdou). V následující chodbě jsou dvoje postranní dveře. V prvních naleznete vedle stolku s televizí pověšené klíče. Ve druhých je zase konev, kterou použijte na rozvod vody (připomíná trochu malý zahradní bazén), čímž otrávíte veškeré koně. To ovšem není jen tak neopodstatněná vražda. Až teď totiž půjdete do části s koňmi vysvobodit uneseného muže, koně se nevyplaší a nepřilákají tak nevyžádanou přítomnost stráží.
Úkol: Utéct z Beldingfordu
Protože je Giles atletické postavy, bez problému se bez vaší pomoci dostane do únikové oblasti se člunem a vy ho následujte.
Ostatní varianty:
- V 1. patře sídla se můžete převléci za číšníka a podat jed své oběti v křesle sami, ale protože je číšník brán jako civilista, nedostali byste na konci levelu bonusovou zbraň (pokud byste na něj nepoužili injekci).
- Stejně tak nebudete obdařeni bonusem v případě, že vezmete různě povalující se kanystr benzínu a hodíte ho do krbu ze 3. patra. Výbuch surově zabije hned několik lidí dole.
Mise 5: Setkání v Rotterdamu
Bonusová zbraň: Sawn off Shotgun Dual
a) Doporučená varianta s použitím injekční stříkačky:
• Venkovní prostranství
Vyjděte z bytu ven na ulici a vydejte se vpravo, doběhnete až k úzké uličce. Na jejím konci se pomalým krokem blíží staromódně oblečený gentleman (civilista), kterého paralyzujte injekcí (v případě, že jste všechny vyplýtvali již v dřívějších misích, je pro vás připravena druhá možnost řešení popsaná níže) a oberte ho jak o šaty, tak o obálku s penězi. Pokračujte směrem, kam gentleman kráčel a po vpuštění na soukromý majetek zločinců budete ohledáni, proto ještě předtím vyhoďte své zbraně.
• Zločinecké doupě
Jděte zepředu do levé budovy a uvnitř dojděte k baru, kde si promluvte s barmanem. Ten vám dá přístupovou kartu a ještě vás zavede do kanceláře místního šéfa Rutgerta Van Leuvena (pouze v případě, že jste v obleku gentlemana).
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu
Úkoly: Zabít Rutgerta Van Leuvena + získat fotografie
• Zločinecké doupě - 2. patro
Po rozhovoru půjde Rutgert uložit peníze do sejfu a vybrat fotky, které vám položí za výměnu na stůl. Využijte jeho chvilkové nevýhody a vezměte ho strunou hezky zezadu.
Úkol: Zabít Klaase Tellera
• Zločinecké doupě - sklepení
Dole se kryjte před strážemi, protože v obleku gentlemana jste jasným cílem. Naštěstí kus napravo od schodů je místnost s pojistkami, kde můžete vypnout veškerá světla na patře a bezpečně se tak odebrat do místnosti s mrtvolami, mezi nimiž je i jeden ze zločinců, který své šaty už rozhodně potřebovat nebude. V převleku jděte do místnosti s vysvlečeným, připoutaným a tím pádem úplně bezmocným Klaasem Tellerem (občas ho chodí navštěvovat potetovaný strážný). S ním si nyní můžete pohrát dvěma způsoby a to pustit do něj elektrický proud mechanismem hned vedle nebo použít jeden z nožů zabodnutých ve stole.
Pak vezměte nohy na ramena a nejbližším východem opusťte doupě i ulici. Je dobré odejít stejnou cestou, jakou jste přišli, a otevřít si bránu tlačítkem z budky poblíž.
b) Doporučená varianta bez použití injekční stříkačky:
• Venkovní prostranství
Vyjděte z bytu ven na ulici a jakmile parta chlapů zmizí v domu, před kterým stojí dodávka, opatrně je následujte.
• Továrna
V místnosti je sedící stráž, která většinou spí (někdy se stane, že zamyšleně kouká do země, nebo se může i rozhlížet - v tom případě se raději přikrčte). Stráž je možné v rámci přijatelných zabití (viz 1. díl návodu) pro získání bonusové zbraně odstranit, ale není to bezpodmínečně nutné, protože o patro výše jednoho strážce zaměstnává tanečnice z místního podniku a jeho šaty leží blízko polic na zemi.
• Venkovní prostranství
Opusťte továrnu v novém převleku a jděte k pravému zadnímu vchodu protější budovy, kde se vchází po schodech dolů. Zdejší dveře je možno ve správný čas buď zlodějským uměním otevřít a nebo si stačí jednoduše počkat, až tudy projde stráž.
• Zločinecké doupě - sklepení
V místnosti s vysvlečeným, připoutaným a tím pádem úplně bezmocným Klaasem Tellerem (občas ho chodí navštěvovat potetovaný strážný) si můžete pohrát na dva způsoby a to pustit do něj elektrický proud mechanismem hned vedle nebo použít jeden z nožů zabodnutých ve stole. Až potkáte potetovaného svalnatého strážného, zlikvidujte ho a jeho bezvládné tělo oberte o magnetickou přístupovou kartu. S tou jděte po schodech až do druhého patra.
• Zločinecké doupě - 2. patro
Zde tiše zlikvidujte pohybující se cíl - Rutgerta Van Leuvena - asi nejsnazší příležitost se vám naskytne, když půjde na WC. U jeho těla naleznete papírek s číslem k jeho sejfu, který skrývá fotografie, jež jsou posledním úkolem této mise. Potom vezměte nohy na ramena a nejbližším východem opusťte doupě i ulici.
Ostatní varianty:
- V prvním patře zločineckého doupěte je garáž, ve které můžete ubohému mechanikovi pustit auto přímo na tělo a to buď použitím heveru nebo odpojením elektřiny zvenku. Odlákáte tak nejen strážného od hlídaného vchodu do suterénu, ale navíc tak můžete přijít i k dalšímu obleku (mechanik navíc není civilista, a proto touto záludností nemusíte ztratit ještě šanci na získání bonusové zbraně).
- Výměnu peněz za fotky s Rutgertem je možno dokončit tím, že ho necháte fotky položit na stůl a poté si je vezmete. Protože je ale jedním z vašich hlavních cílů, museli byste se k němu vracet a čekat na správnou chvíli, kde ho zlikvidovat (nejsnadněji to jde na WC, kam se záhy odebere hned po výměně).
Specialita:
- Suterén zločineckého doupěte kromě jednoho malého skladiště zbraní skrývá přímo v centru střelnici, kde si můžete (dokonce i beztrestně v rámci mise) zastřílet cvičně na terč a poté si ho přivolat a kochat se nad svými „přesnými“ zásahy (navíc ve skříňkách na střelnici naleznete další zbraně i munici).
Mise 6: Smrtící Zásilka
Bonusová zbraň: M4 Carabine Assault Rifle Silenced
• Striptýz bar (1.patro)
Vejděte do striptýz baru po pravé straně. Uvnitř jděte za lehkou děvou stojící ve výkladní skříni, o čemž vás upozorní barman, a promluvte si s ní. Na vaši žádost půjde obšťastnit strážného u auta venku.
• Doky
Jakmile si ho odvede za roh, připevněte na auto sledovací zařízení GPS a odteď vozidlo uvidíte zvýrazněné na mapě. Dejte se ulicí dále, až narazíte na policisty střeženou oblast. Nejprve jděte k levé stěně budovy utnout televizní vysílání, což donutí hlídače u vchodu věc prozkoumat. V pravý čas vnikněte do budovy nalevo a v šatně se převlečte za policistu. Nyní můžete téměř bez obav procházet okolo ostatních až k vyznačené budce na mapě, kde se pro změnu převlečte za dělníka, vyhoďte zbraně a do ruky vezměte bednu s nářadím. Pokračujte podél vody (cestou se snažte vyhýbat policistům) až k průchodu se strážemi, kde vás jeden z nich prohledá a následně vpustí dovnitř. V levé budově je třeba opět změnit své šaty.
• Skladiště
V převleku dělníka vás ani zde nikdo nebude podezřívat, a tak se vcelku snadno dostanete do 2. patra, kde na krabici leží námořnická uniforma. Po převlečení opusťte skladiště a naloďte
Úkol: Zabít Borise Ivandicha Deruzhka
• Loď
V námořním hávu jste opět dostatečně nenápadní na to, abyste mohli tiše usmrtit Borise, který se pohybuje mezi nejvyššími částmi kontrolní věže. Chcete-li to přesněji - vylezte vzadu po žebříku na patro, kde v jedné z místností nalevo počkejte, než kolem proběhne Boris. Zamíří na opačnou stranu do své místnosti s detonátorem. Zde jej v klidu uškrťte.
Než ale ještě plavidlo opustíte, vydejte se po schodech do skladovací části s kontejnery, koukněte se do své mapy a tam, kde vidíte znak auta (na který jste ze začátku připevnili GPS), kontejner otevřete a bombu v kufru odjistěte vyjmutím destičky (přesné místo kontejneru se pokaždé mění). Teprve až bezpečně opustíte palubu lodi, můžete si oddechnout - jJednotka SWAT totiž po čase zahájí útok, a tak není dobré mít v té době na sobě uniformu námořníka.
Zbývá jen utéct za pomocí policejního obleku v budce, kde jste se převlékali předtím a bezpečně v něm odkráčet na startovní pozici.
Ostatní varianty:
- Pokud netoužíte po bonusové zbrani, určitě si vyzkoušejte vlézt před strážemi v doku do levé budovy, kde v patře tiše usmrťte SWATa a vezměte si jeho zbraň ze stolu. Poté coby člen jednotky tým následujte až do lodi, kde najděte a odpojte bombu, opusťte loď a vejděte do baráku s odstřelovačem na střeše. Převezměte jeho pozici a Borise zabijte buď přímo ve věži anebo jakmile půjde k vrtulníku (zabijete-li ho ovšem dříve než odblokujete bombu, zkáze se nevyhnete).
- Žlutý oblek dělníka je možno ukořistit již ve striptýz baru: ptáte se jak? Nejprve vyjděte po schodech do druhého patra a na toaletě seberte jed na krysy. Ten nasypte do láhve whisky v suterénu (je třeba si načasovat průchod stráží). Teď se už jen vraťte k baru a čekejte, dokud barman dělníkovi nepůjde pro láhev do sklepa a jakmile mu nalije, po pár locích se dělník začne chytat za břicho a odejde do pokoje ve 2.patře skonat vedle umyvadla. Krom toho, že je tato možnost velmi nehumánní, úmrtím dělníka se vám do statistiky zapíše zabití civilisty a proto se budete muset rovnou rozloučit s bonusovou zbraní.
- Jakmile v docích získáte policejní převlek, máte možnost v blízké budově vchodem do podzemí projít až k lodi, kde následně i touto cestou dojdete bez úhony k námořnickému převleku – musíte si ovšem dávat pozor na stráže, což ve výše doporučené variantě odpadá.
Mise 7: Tradice obchodu
Bonusová zbraň: SG 220 Silenced Dual
• Ulice před hotelem
Jakmile se ocitnete ve hře, stojíte nad mrtvolou, kterou oberete o identifikační kartu a zároveň u ní necháte své zbraně včetně kufříku se skládací odstřelovačkou (kontrola by je vám jinak vzala). A s tímto čistým inventářem budete vpuštěni ochrankou do hotelu.
Úkol: Zabít Franze Fuchse
• Hotel - 1. patro
U levých dveří vedle schodů stojí sice strážný, ale často chodí na obhlídku jinam, a tak máte šanci a čas zámek vypáčit. Počkejte si, dokud tlouštík v plavkách nepůjde do sauny (strážníkovi u bazénu se vyhýbejte) a tam otočte kolem, aby se udusil. Mrtvolu oberte o klíč. Buď výtahem, nebo po schodech vyjděte do dalšího podlaží.
Úkol: Zabít Fritze Fuchse
• Hotel - 2. patro
Přemístěte se do pokoje s číslem 203. Po patře chodí uklízeč, který ve dveřích od pokoje, kde zrovna uklízí, vždy nechává universální klíče v zámku. Vyjděte na balkón a počkejte si, dokud hlídač na pravém sousedním balkónu nezaleze. V tu chvíli přeskočte na jeho pozici a tichým krokem vejděte do pokoje a zlikvidujte ho – hlídač stojí vždy nějakou tu chvíli otočený k zrcadlu. Za hlídače se pak převlékněte. Ze stolu vezměte veškeré věci a pistolí s tlumičem zastřelte jednou dobře mířenou ranou do hlavy Franze Fuchse, sprchujícího se v koupelně (můžete ho případně vzít i strunou, protože je otočen zády). Než odejdete zpět přes balkóny, vezměte ještě do ruky bílý kufr ležící u postele.
Úkol: Získat chemickou bombu + utéct s bombou
• Hotel - 3. patro
Přes střechu přejděte na druhou stranu k oknu, projděte až do zadní místnosti a tam bombu uložte do svého kufru. Nyní opusťte hotel a dejte se do únikové zóny na konci ulice.
Ostatní varianty:
- Po schodech, nebo u recepčního napravo si vezměte klíč od svého pokoje
- Fritze Fuchse můžete zlikvidovat ale také na několik dalších způsobů:
1) Ze třetího patra vyjděte na střechu, kde z druhé strany kopule je prostorná díra, odkud je krásný výhled na bazén.
2) V místnosti před zubní ordinací (půjdete-li přes střechu) seberte ze stolu jed, který nalijte v místnosti za barmanem do láhve s alkoholem a tu číšník podá Fritzovi, jakmile přijde. S číšníkem je ale třeba si nejprve promluvit v původních šatech čísla 47, aby odešel (jinak se s vámi nebude ani bavit).
- V 1.patře na pokoji číslo 108 (blízko místa vraždy) se sprchuje policista a šaty spolu se zbraní nechal na posteli. Pokud si je oblečete a půjdete na 3.patro do označené kontrolní místnosti s bezpečností, tlačítkem v rohu budete moci vypnout detektory zbraní (protože v policejním obleku vás ostatní policisté nepodezírají), čímž získáte tzv. volnou ruku k přenosu střelných zbraní na jednotlivá patra.
Mise 8: Setnutí Draka
Bonusová zbraň: MP5 Sub-Machine Gun Silenced
a) Doporučená varianta bez použití odstřelovačky:
• Venkovní prostranství
Nedaleko na jih od místa startu v kanále (vyznačeno na mapě) seberte položený jed na krysy. Jděte až k východnímu vchodu do parku (přímo do něj zatím nevstupujte, stejně by vás do něj nevpustili), naproti němuž vejděte do pětipatrového baráku.
• Pětipatrový barák
Vyjděte až do 5.patra, kde v místnosti hned naproti schodům navlečte na sebe oblek
Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak + vyjednavač klanu Modrý lotos musí přežít
• Venkovní prostranství
Jakmile opustíte budovu, zamiřte do parku a po ohledání do něj budete vpuštěni. Uprostřed je altán, okolo kterého se vždy ve stejném intervalu sejdou a popovídají oba zástupci čínských klanů. Jakmile budou spolu, zamiřte ke stolku s čajem a použijte na něj jed. Po chvíli ho červený drak vypije a tiše klesne k zemi. Úkol je tím pádem splněn a vám už jen zbývá uprchnout do jedné z únikových oblastí.
b) Doporučená varianta s použitím odstřelovačky:
• Venkovní prostranství
Vydejte se do jižní oblasti k žebříku, který stráží pouze jediná stráž a jakmile se otočí a půjde trochu dále od žebříku, vylezte po něm. Zde už jen stačí z kufru vybalit a složit odstřelovačku a počkat si, než na pravé straně od altánu uvidíte červeného draka (výhled vám sice komplikují stromy, ale červená je naštěstí výrazná barva). Protože má vaše sniperka tlumič, nepřilákáte na sebe nechtěnou pozornost a v klidu můžete slézt zpět do ulice a jednou z únikových oblastí mapu opustit.
Ostatní varianty:
- Ve 2. patře pětipatrového baráku můžete v jedné z místností najít automobilovou nálož s odpalovačem, kterou připevněte na zaparkovanou limuzínu u jižního vchodu do parku. Stráž na levé straně vchodu na vás ovšem vidí, a tak musíte odlákat její pozornost tím, že se od ní necháte ohledat, ale místo abyste poté vešli do parku, půjdete podél zdi doleva a nazpět k limuzíně se vrátíte potichu ve stínu u protějšího baráku – tupá stráž zůstane otočena do zdi. Teď už stačí jen jakkoliv vyvolat rozruch (střelbou, prozrazením) a jakmile červený drak doběhne do svého vozidla, použijte svůj dálkový detonátor (pokud vás červený drak uvidí blízko vozidla, nepoběží k němu, ale schová se do pětipatrového baráku).
- Pokud u první doporučené varianty (bez použití sniperky) nechcete sbírat a následně používat jed, můžete se ještě k Číňanovi u altánu přiblížit zezadu a uškrtit ho strunou v době, kdy si půjde vzít čaj (avšak použití jedu je přeci jen pohodlnější).
- Ve 4.patře pětipatrového baráku stojí u jedněch dveří stráž, za nimi se skrývá odstřelovač. Pokud by se vám podařilo zaujmout jeho místo, mohli byste vcelku s dobrým výhledem zabít červeného draka. Ovšem provést tuto akci bez prozrazení je více než náročné.
Mise 9: Incident Wang Fou
Bonusová zbraň: AK74 Assault Rifle Silenced
• Ulice
Jděte do uličky blízko restaurace, kam za nedlouho dorazí limuzína. Šofér se půjde u kanálu blízko kontejneru vyvenčit a přesně v tu chvíli ho injekční stříkačkou uspěte, převlečte se za něj a tělo nechte spadnout dolů do kanálu. Klidným krokem vejděte do restaurace (obzvlášť při nejvyšší obtížnosti nechoďte příliš blízko stráží).
kliknutím na mapu se vám zobrazí verze ve vyšším rozlišení a se všemi lokacemi z levelu
• Restaurace - 1. patro
Hned po vstupu jděte levými dveřmi na WC, kde se potichu připližte ke strážnému a poté strunou uškrťte svůj první cíl (zabit 1/6 členů ochranky). Tělo oberte o šaty a zavlečte jej do předešlé místnosti za barový pult. Za chvíli na stejné místo přijde stráž druhá, kterou tím samým systémem odrovnejte a tělo opět dobře ukryjte (zabiti 2/6 členů ochranky). Nyní projděte dveřmi (se dvěma strážnými), za nimiž vedou schody na obě strany. Vydejte se po těch pravých schodech.
• Restaurace - 2. patro
V místnosti označené na mapě se nalézá automobilová nálož, oblek a odstřelovačka s tlumičem – prozatím vezměte pouze bombu. V 1. patře se zpětně převlečte do šoférových šatů a vyjděte ven.
Úkol: Zabít vyjednavače klanu Modrý lotos
• Ulice
Do levé přední části limuzíny umístěte nalož a vraťte se do restaurace.
• Restaurace - 1. patro
Hned jak bude nálož na místě, vyjednavač klanu Modrý lotos půjde k autu a odjede s ním. Připravte si do ruky detonátor, koukněte na mapu a jakmile bude automobil na konci ulice projíždět okolo dvou dalších označených strážných, rychle mapu opusťte a detonátor stiskněte. Správné načasování vám vynese tzv. lapení tří much jednou ranou (zabiti 4/6 členů ochranky).
V obleku klanu Rudého draka si dojděte do 2. patra pro sniperku (hned vedle trezoru) a vraťte se s ní zpět do 1.patra (nejlépe výtahem, abyste cestou potkali co nejméně lidí). Dojděte na označené místo na mapě (stoupněte si do rohu), odkud je výborný výhled na oba zbylé členy ochranky klanu Modrý lotos. Dvěma přesnými ranami skončete jejich bídný život (zabiti 6/6 členů ochranky).
Jakmile se vám to povede, zahoďte odstřelovačku a opusťte hlavním vchodem budovu buď v obleku šoféra, nebo skrze místnost s trezorem (ve 2.patře), odkud vedou dveře na balkón, ze kterého můžete slézt žebříkem do ulice (daleko od všech stráží nehledě na oblek).
Ostatní varianty:
- Hned od samého začátku můžete nejprve žebříkem vylézt na balkón (blízko vchodu do restaurace), odkud běžte kradmým pohybem odemknout hned první dveře. Na trezoru seberte automobilovou bombu a převlečte se do hávu člena klanu Rudého draka. Tato cesta je ideálním začátkem, jak ukončit úspěšně misi bez použití injekční stříkačky (zde bych to ovšem určitě nedoporučoval).
- Pokud se vám na konci ulice nepodaří zlikvidovat členy Modrého lotosu společně s autem, můžete vzít odstřelovačku (ve 2.patře u trezoru), přes žebřík na balkóně slézt do ulice a z dálky je oba zastřelit.
Specialita:
Za zahradou v opuštěném temném sídle, kde použijete brýle s nočním viděním, se ve 2. patře nachází na jednom z mála osvětlených stolků magnetická přístupová karta doktora Obrmajera. Ke kterým dveřím karta patří, se dočtete v 1.části návodu (hned u specialit 1.levelu).
Mise 10: Masakr mořských plodů
Bonusová zbraň: GK 17 Dual Pistols
a) První doporučená varianta (s použitím sniperky):
Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo
• Ulice
Jděte na druhou stranu celé mapy až do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.
Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos
Se skládací odstřelovačkou uvnitř kufříku jděte k vyznačené budově, kde pomocí žebříku vylezte na lešení a vybalte si svou tichou bezbolestnou zbraň. Na lešení se postavte co nejblíže k plachtě vlající ve větru a jakmile uvidíte za oknem v 1. patře restaurace oba zbývající cíle, využijte jednu ze dvou následujících možností:
1) Využijete chvíle, kdy se obě postavy hlavou navzájem střetnou v jedné jediné vražedné přímce (v zaměřovači) a prvním výstřelem oba zabijte.
2) Prostě vypálíte dvakrát na oba cíle - ovšem musíte rychle za sebou. Pokud druhou postavu netrefíte, vyběhne z restaurace směrem k vám, kde svou chybu s netrefením můžete napravit. To ale vyvolá přinejmenším poplach (za jediný vyvolaný poplach stále ještě bonusovou zbraň na konci levelu získáte). Jakmile budou všechny cíle vyřízeny, vydejte se do restaurace.
Úkol: Zanechat amulet v restauraci a uniknout v autě
• Restaurace
Uvnitř vyjděte do 2. patra a tam pouze položte amulet na stůl a hned zase rychle odejděte. Budete-li hýbat s mrtvými těly, nebo je obírat, sniper z protější střechy vás odrovná.
• Ulice
Teď už jen stačí opustit oblast. Přesto, že máte v úkolech mise jasně napsáno, že byste měli použít auto, není to tak docela pravda - nemusíte ho využít.
b) Druhá doporučená varianta (s použitím jedu):
Úkoly: Zabít vyjednavače klanu Rudý drak a ukrýt jeho tělo
• Ulice
Jděte přes celou mapu na druhou stranu do tmavé uličky, kam člen klanu Rudý drak půjde vykonat svou denní potřebu. Při této akci ho strunou uškrťte, oberte o amulet i o šaty a tělo shoďte do otevřeného kanálu.
• Restaurace
Vejděte do restaurace, kde si pouze promluvte s barmanem, který vám vzápětí dojde pro klíč od WC. Vezměte ho a vyjděte zase zpět na ulici.
• Ulice
Poté se vydejte k červenému taxíku, který parkuje nedaleko restaurace směrem na severozápad. Když okolo nikoho neuvidíte, střelte do něj (nejlépe zbraní s tlumičem, ale jde to ostatně i s jakoukoliv jinou zbraní – nejste-li při střelbě viděni). Auto spustí alarm a policejní stráž hlídající vchod do suterénu restaurace se na auto půjde podívat. Právě to je vaše šance, jak se nepozorováni dostat do sklepa.
• Restaurace - suterén
Zde se nejprve převlékněte za kuchaře a poté vypněte pojistkami na stěně plyn. Následuje animace, ve které je kuchař nucen problém řešit, a tak opustí kuchyň.
• Ulice
Zadní vchod od kuchyně se nachází nedaleko směrem na sever. Ještě předtím si ovšem dojděte pro jed na krysy do blízké kanalizace. Do volné kuchyně se buď propližte, nebo známým fíglem s alarmujícím taxíkem (tentokrát na druhé straně) obelstěte stráže.
Úkoly: Zabít šéfa policie a vyjednavače klanu Modrý lotos, zanechat amulet
• Restaurace - 1. patro
Do šálků na podnose nasypete jed. Hotovou pochoutku položte do okýnka a cinknutím zvonku dáte barmanovi signál, který ho donutí odnést hostům vámi vylepšený nápoj. Za chvíli se oba napijí, ale ještě zbývá na jejich stůl položit amulet (barman vás při tom nesmí spatřit, protože svůj personál dobře zná a hned by vás tím pádem prokoukl). Ideální příležitost, kdy obejít barmana, je situace, baví-li se s policistou blízko vchodu, případně když jde odnést nahoru čaj. Pokud jste si v obleku člena klanu Rudého draka vzali na začátku klíč, můžete 2. patro opustit oknem na WC. Pokud ne, budete se muset proplížit okolo barmana do kuchyně a až odtud se dostat ven. Pak už jen stačí zmizet jednou z únikových oblastí.
Další varianta:
Pokud stihnete hned ze začátku zabít a skrýt tělo jak člena klanu Rudý drak, tak klanu Modrý lotos, zbude vám na odstřel sniperkou v restauraci pouze jeden cíl, který není problém zlikvidovat ani strunou na blízko.
Mise 11: Lee Hongova vražda
Bonusová zbraň: Micro Uzis Silenced
a) První doporučená varianta (za pomoci Mei Ling):
• Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.
• Restaurace - 1. patro
Jděte si promluvit s barmanem do baru nalevo a poté, co vám poví o vězněném členu CIA, odběhne na WC. Na pultu ovšem nechá pozvánku. Z bohatého výběru za barem seberte projímadlo (v levém rohu). Vraťte se do vstupní haly a zamiřte ke dveřím stráženým dvěma bodyguardy. Jeden z nich vás díky pozvánce dovede až k mostu, za nímž je veřejný dům.
• Veřejný dům
Hned u vchodu si odchyťte paní domu, která vás dovede k opodál stojící Mei Ling, jež po rozhovoru následujte. Nabídne vám číslo od sejfu výměnou za svou svobodu. Vyjděte z pokoje na balkón a na konci přeskočte k protějšímu zábradlí (až bude skákat Mei Ling, stůjte blízko zábradlí). Pokud jí utečete, když bude skákat, spadne. Až dorazíte k mostu dělícímu obě budovy, přejděte po něm nazpět do restaurace.
• Restaurace
Propližte se po schodech za zády strážného do přízemí, odkud dveřmi po pravé straně vyběhněte na dvůr. U branky se s vámi Ling rozloučí a nechá vám číselný kód k sejfu. Stejnými dveřmi se vraťte do přízemí restaurace, odkud vedou schody do suterénu.
Úkol: Získat sošku draka
Při každém spuštění hry se umístění sošky draka v sejfu mění (nejen v závislosti na zvolené obtížnosti - thx Frix), a proto je v návodu popsána pouze jedna varianta a zbylé najdete v ostatních variantách na konci levelu a samo sebou také vyznačené na mapě – místa výskytu jsou celkem 4.
• Restaurace - suterén
Hned za prvními dveřmi leží na podlaze oblek kuchaře, který na sebe navlečte. Jděte až k nedalekým hlídaným dveřím, před kterými vstupte do pravých postranních dveří. Ve druhé místnosti zbrojovky je sejf, od kterého již máte kód. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte.
Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct
• Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.
b) Druhá doporučená varianta (za pomoci vězně CIA):
• Ulice
Známou cestou z 9. mise vejděte hlavním vchodem do restaurace, kam tentokrát můžete vstoupit v původním obleku.
• Restaurace - 1. patro
Jděte do baru nalevo, kde za pultem z regálu úplně vlevo seberte projímadlo. Vraťte se do vstupní haly a zamiřte k výtahu, který vás odveze dolů.
Úkol: Získat sošku draka
• Restaurace - suterén
Převlekem na zemi se přestrojte za kuchaře a jděte za vězněm (cestou se snažte vyhýbat strážným, zvláště pak na nejtěžší obtížnost, pomocí klíčových otvorů). Toho osvoboďte a budete obdařeni kódem k sejfu a navíc jeho vyznačením na mapě. Nachází se ve druhé místnosti zbrojovky. Uvnitř je soška draka, kterou vezměte (opakuji, že přesné místo jejího výskytu se však každou spuštěnou hru náhodně mění).
Úkoly: Zabít vůdce trojice (Lee Honga) a utéct
• Restaurace - 1. patro
Teď je čas zajít do kuchyně, kde do polévky nalijte projímadlo a tu doneste do jídelny obtloustlému sumistovi v červeném županu. Ten v mžiku poletí na toaletu a vy máte ideální šanci přetáhnout sedícího Lee Honga strunou hezky pod krkem. Poslední, co je třeba udělat, je opustit jak restauraci, tak lokaci jedním z nabízených východů.
Ostatní varianty:
- Velmi odlišnou, ale jistě neméně zajímavou variantou je vylézt na ulici po žebříku z pravé strany restaurace až na balkón. Tam odemkněte hned první dveře šperhákem (2. možné umístění sejfu), kradmým krokem otevřete následující dveře a stráž u nich uspěte/uškrťte. V těchto šatech máte téměř volný přístup (dáte-li si pozor na zkoumavé pohledy některých stráží) až do sídla, které se nachází za restaurací před parkem (kam se dá dojít jak venkem, tak podzemím).
Ve 2. patře si před Lee Hongovou místností vyčkejte na to, než stráž půjde na balkón skrze cílovou místnost (kde nějakou chvíli postojí) a v tu dobu se postavte za Lee Honga a strunou skončete to, čemu on říkal život (nesmíte se k němu však přiblížit zepředu příliš blízko, jinak by váš oblek prohlédl). Od mrtvoly vezměte papírek s číselným kódem trezoru (3. možné umístění sejfu), který je v té samé místnosti. Ano, uvnitř je skutečně ta samá soška, co ji máte uloupit, což znamená, že už jen stačí doběhnout do únikové oblasti a hned ta nejbližší je nečekaně v suterénu sídla.
- čtvrté možné umístění sefju se nachází ve veřejném domě v rohu jedné z místností, kam se nepozorovaně dostanete přes levý balkón prvními dveřmi vpravo po přeskočení k protějšímu zábradlí (krom toho zde naleznete také další projímadlo).
- Další možnost, jak zabít Lee Honga, nabízí odstřelovačka, která se složená v kufříku nachází ve zbrojovně suterénu restaurace. Nezapomeňte si k ní vzít také pár nábojů a ještě se převlečte za strážného (šaty najdete na zemi blízko kuchařského obleku). Takto vybaveni vyjděte ven do zahrady, kde z levého rohu (hned jak vylezete z 2. patra restaurace) zamiřte hledím na dveře v horní části sídla. Na balkón soustavně chodí stráž a pokaždé, když otevře dveře, je vidět hlava a zhruba polovina těla Lee Honga – sniperka má tlumič, takže vás při střelbě nikdo neuslyší.
Mise 12: Lovec a kořist
Bonusová zbraň: PGM Sniper Rifle Silenced
• Hotel - 3. patro
Jakmile se ocitnete ve hře, bleskurychle vyběhněte z apartmá a buď zahněte do prvních pravých dveří v protější chodbě, nebo jděte prvními levými dveřmi v pravé uličce. Okna z obou místností vedou na střechu jiné budovy, odkud přeskočte nazpět krajním oknem. Vejděte do chodby a na stěně vypněte generátorem světlo. Rozběhněte se ke speciální jednotce, ale těsně před nimi zahněte doleva, kde slezte po žebříku přímo na výtah. Otevřete si manuálně dveře od nižšího podlaží.
• Hotel - 2. patro
Za rohem je policista, ke kterému potichu dojděte a injekční stříkačkou uspěte. Zavlečte ho do pokoje, před kterým stál a uvnitř ho oberte o šaty. Než místnost opustíte, seberte u postele na podlaze další injekční stříkačku a od mrtvoly pistoli s tlumičem. V policejním obleku opusťte patro schodištěm, které vede až k východu z budovy.
• Ulice
Uličkami dojděte k hasičovi, kterého také uspěte - nejlepší je přejít k protější budově a kolem zátarasů se k němu zezadu připlížit. Oberte ho jak o oblek, tak o klíčky od ambulance. Tělo odvlečte do uličky, ale pro lepší pocit můžete i do nedaleké kanalizace. Nyní existují dvě různá řešení:
A) Vrátíte se do svého pokoje, kde seberete kufřík s odstřelovačkou a půjdete do zadního pokoje na konci chodby (nalevo od generátoru na světlo). Sniperku musíte vybalit uvnitř pokoje a poté se ve skrčeném módu proplížit na balkón. Jen malé vykouknutí za dveřmi poslouží k tomu, abyste spatřili nohy u pneumatiky dodávky, kde se krčí váš cíl. Pouhé dvě rány stačí a nikdo si ničeho nevšimne.
B) Půjdete přímo za svým cílem, odlákáte pohled dvou strážných policistů a ze zdejší uličky mu vpálíte pistolí s tlumičem kulku do hlavy.
Teď už záleží jen na vás, zda-li opustíte level po svých, nebo pohodlně v ambulanci.
Komentáře
Přehled komentářů
線上賭場
彩票是一種稱為彩券的憑證,上面印有號碼圖形或文字,供人們填寫、選擇、購買,按照特定的規則取得中獎權利。彩票遊戲在兩個平台上提供服務,分別為富游彩票和WIN539,這些平台提供了539、六合彩、大樂透、台灣彩券、美國天天樂、威力彩、3星彩等多種選擇,使玩家能夠輕鬆找到投注位置,這些平台在操作上非常簡單。
彩票的種類非常多樣,包括539、六合彩、大樂透、台灣彩券、美國天天樂、威力彩和3星彩等。
除了彩票,棋牌遊戲也是一個受歡迎的娛樂方式,有兩個主要平台,分別是OB棋牌和好路棋牌。在這些平台上,玩家可以與朋友聯繫,進行對戰。在全世界各地,撲克和麻將都有自己獨特的玩法和規則,而棋牌遊戲因其普及、易上手和益智等特點,而受到廣大玩家的喜愛。一些熱門的棋牌遊戲包括金牌龍虎、百人牛牛、二八槓、三公、十三隻、炸金花和鬥地主等。
另一種受歡迎的博彩遊戲是電子遊戲,也被稱為老虎機或角子機。這些遊戲簡單易上手,是賭場裡最受歡迎的遊戲之一,新手玩家也能輕鬆上手。遊戲的目的是使相同的圖案排列成形,就有機會贏取獎金。不同的遊戲有不同的規則和組合方式,刮刮樂、捕魚機、老虎機等都是電子遊戲的典型代表。
除此之外,還有一種娛樂方式是電競遊戲,這是一種使用電子遊戲進行競賽的體育項目。這些電競遊戲包括虹彩六號:圍攻行動、英雄聯盟、傳說對決、PUBG、皇室戰爭、Dota 2、星海爭霸2、魔獸爭霸、世界足球競賽、NBA 2K系列等。這些電競遊戲都是以勝負對戰為主要形式,受到眾多玩家的熱愛。
捕魚遊戲也是一種受歡迎的娛樂方式,它在大型平板類遊戲機上進行,多人可以同時參與遊戲。遊戲的目的是擊落滿屏的魚群,通過砲彈來打擊不同種類的魚,玩家可以操控自己的炮臺來獲得獎勵。捕魚遊戲的獎金將根據捕到的魚的倍率來計算,遊戲充滿樂趣和挑戰,也有一些變化,例如打地鼠等。
娛樂城為了吸引玩家,提供了各種優惠活動。新會員可以選擇不同的好禮,如體驗金、首存禮等,還有會員專區和VIP特權福利等多樣的優惠供玩家選擇。為了方便玩家存取款,線上賭場提供各種存款方式,包括各大銀行轉帳/ATM轉帳儲值和超商儲值等。
總的來說,彩票、棋牌遊戲、電子遊戲、電競遊戲和捕魚遊戲等是多樣化的娛樂方式,它們滿足了不同玩家的需求和喜好。這些娛樂遊戲也提供了豐富的優惠活動,吸引玩家參與並享受其中的樂趣。如果您喜歡娛樂和遊戲,這些娛樂方式絕對是您的不二選擇
The Future of Artificial Intelligence
(Angelpiere, 25. 7. 2023 8:57)
The Future of Artificial Intelligence: Beauty and Possibilities
In the coming decades, there will be a time when artificial intelligence will create stunning ladies using a printer developed by scientists working with DNA technologies, artificial insemination, and cloning. The beauty of these ladies will be unimaginable, allowing each individual to fulfill their cherished dreams and create their ideal life partner.
Advancements in artificial intelligence and biotechnology over the past decades have had a profound impact on our lives. Each day, we witness new discoveries and revolutionary technologies that challenge our understanding of the world and ourselves. One such awe-inspiring achievement of humanity is the ability to create artificial beings, including beautifully crafted women.
The key to this new era lies in artificial intelligence (AI), which already demonstrates incredible capabilities in various aspects of our lives. Using deep neural networks and machine learning algorithms, AI can process and analyze vast amounts of data, enabling it to create entirely new things.
To develop a printer capable of "printing" women, scientists had to combine DNA-editing technologies, artificial insemination, and cloning methods. Thanks to these innovative techniques, it became possible to create human replicas with entirely new characteristics, including breathtaking beauty.
Custom curriculum vitae ghostwriter websites for mba
(Buy Essay tnq, 25. 7. 2023 8:33)
Custom curriculum vitae ghostwriter websites for mba https://paperhelp-promo-codes.nizarblog.com/20884488/introducing-helpmypaper10-your-gateway-to-paperhelp-s-premier-academic-support-service
Gas Slot
(Angelpiere, 24. 7. 2023 6:35)
GAS SLOT Adalah, situs judi slot online terpercaya no.1 di Indonesia saat ini yang menawarkan beragam pilihan permainan slot online yang tentunya dapat kalian mainkan serta menangkan dengan mudah setiap hari. Sebagai agen judi slot resmi, kami merupakan bagian dari server slot777 yang sudah terkenal sebagai provider terbaik yang mudah memberikan hadiah jackpot maxwin kemenangan besar di Indonesia saat ini. GAS SLOT sudah menjadi pilihan yang tepat untuk Anda yang memang sedang kebingungan mencari situs judi slot yang terbukti membayar setiap kemenangan dari membernya. Dengan segudang permainan judi slot 777 online yang lengkap dan banyak pilihan slot dengan lisensi resmi inilah yang menjadikan kami sebagai agen judi slot terpercaya dan dapat kalian andalkan.
Tidak hanya itu saja, GASSLOT juga menjadi satu-satunya situs judi slot online yang berhasil menjaring ratusan ribu member aktif. Setiap harinya terjadi ratusan ribu transaksi mulai dari deposit, withdraw hingga transaksi lainnya yang dilakukan oleh member kami. Hal inilah yang juga menjadi sebuah bukti bahwa GAS SLOT adalah situs slot online yang terpercaya. Jadi untuk Anda yang memang mungkin masih mencari situs slot yang resmi, maka Anda wajib untuk mencoba dan mendaftar di GAS SLOT tempat bermain judi slot online saat ini. Banyaknya member aktif membuktikan bahwa kualitas pelayanan customer service kami yang berpengalaman dan dapat diandalkan dalam menghadapi kendala dalam bermain slot maupun saat transaksi.
Albert camus essay on capital punishment
(Buy Essay juq, 23. 7. 2023 1:23)
Albert camus essay on capital punishment https://speedypaper-discount-code.blogsmine.com/1018259/score-your-educational-success-with-speedypaper-discount-code
Free medical essay examples
(Buy Essay abf, 21. 7. 2023 3:42)
Free medical essay examples https://paperhelp-promo-codes.look4blog.com/59372521/introducing-helpmypaper10-your-gateway-to-paperhelp-s-premier-academic-support-service
Exploring the Magic of Dating: Connections, Growth, and Revelation
(Charleshek, 20. 7. 2023 17:24)
Dating is a go abroad that encompasses the spell of vulnerable coherence, live excrescence, and overpowering discoveries. It is a method through which individuals traverse romantic possibilities, getting to know each other on a deeper level. Dating allows people to allowance experiences, exchange ideas, and design consequential connections.
https://girlsexnude.info
In the empire of dating, undivided encounters a distinctive range of emotions. There's the exhilaration of get-together someone new, the intuition of a in the first place date, and the quivering of discovering common interests and shared values. It is a ease of vulnerability and self-discovery as individuals obtainable themselves up to the plausibility of inclination and companionship.
https://pornstarvideos.info
Serviceable communication lies at the heart of dating, facilitating accord and correlation between two people. It involves acting listening, up symbol, and empathy, creating a space for veritable dialogue. Including communication, individuals can enquire into their compatibility, interchange thoughts and dreams, and develop intensify a fundamental of trust.
Second grade book report outline
(Buy Essay jmc, 19. 7. 2023 12:52)
Second grade book report outline https://speedypaper-discount-code.tusblogos.com/20755785/score-your-scholastic-triumph-with-speedypaper-discount-code
gеt nоw # bіg bonus
(Petarameri, 16. 7. 2023 13:28)
Best onlіnе саsіno
Bіg bоnus аnd Frееsріns
Spоrt bеttіng аnd pоkеr
go now https://tinyurl.com/4mjyexrv
Exploring the Hypnotic of Dating: Connections, Broadening, and Revelation
(Charleshek, 13. 7. 2023 23:52)
Dating is a journey that encompasses the enchanting of human connection, slighting excrescence, and exciting discoveries. It is a dispose of toe which individuals search impractical possibilities, getting to be acquainted with each other on a deeper level. Dating allows people to appropriate experiences, exchange ideas, and fashion consequential connections.
https://twinkporn.one/
In the duchy of dating, whole encounters a diverse series of emotions. There's the exhilaration of convocation someone new, the intuition of a beginning fixture, and the thrill of discovering common interests and shared values. It is a time of vulnerability and self-discovery as individuals open themselves up to the potentiality of regard and companionship.
https://desiporn.one/
Striking communication lies at the bravery of dating, facilitating accord and connection between two people. It involves effective listening, virtuous declaration, and empathy, creating a range on authentic dialogue. Through communication, individuals can enquire into their compatibility, exchange thoughts and dreams, and develop intensify a foundation of trust.
jili fishing game
(Kennethdow, 12. 7. 2023 14:49)
Jili Games - Sự lựa chọn hàng đầu của người chơi
Với sự đa dạng và chất lượng của dòng sản phẩm, Jili Games đã trở thành sự lựa chọn hàng đầu của nhiều người chơi. Đội ngũ phát triển tài năng và tâm huyết của Jili Games luôn đảm bảo rằng mỗi trò chơi đều mang đến trải nghiệm tuyệt vời và sự hài lòng tối đa cho người chơi.
Jili Games không ngừng đầu tư vào nghiên cứu và phát triển để mang đến những trò chơi mới nhất và độc đáo. Từ việc thiết kế giao diện đẹp mắt và tinh tế đến việc xây dựng cốt truyện hấp dẫn và tính năng độc đáo, mỗi trò chơi của Jili Games đều mang dấu ấn độc đáo và sự sáng tạo không ngừng.
Không chỉ dừng lại ở việc tạo ra những trò chơi hấp dẫn, Jili Games còn liên tục cập nhật và mở rộng nội dung. Từ những cập nhật nhỏ nhặt đến sự kiện và giải đấu lớn, Jili Games mang đến sự mới mẻ và kích thích cho người chơi. Bạn luôn có cơ hội khám phá và trải nghiệm những điều mới mẻ trong thế giới game của Jili Games.
Không chỉ là một nhà cung cấp trò chơi, Jili Games còn tạo nên một cộng đồng đam mê và thân thiện. Người chơi có thể kết nối và giao lưu với nhau thông qua các tính năng xã hội và chia sẻ niềm vui chơi game. Bạn có thể tìm kiếm bạn bè mới, tham gia vào câu lạc bộ đặc biệt và chia sẻ những chiến tích trong trò chơi. Jili Games mang đến sự kết nối và cảm giác thân thuộc giữa các game thủ trên khắp mọi miền đất nước.
Với tất cả những ưu điểm và đặc điểm nổi bật, Jili Games đã khẳng định vị thế của mình là một trong những nhà cung cấp trò chơi hàng đầu. Người chơi có thể tìm thấy niềm vui, may mắn và trải nghiệm tuyệt vời trong mỗi trò chơi của Jili Games. Hãy tham gia ngay và khám phá thế giới giải trí phong phú và đa dạng từ Jili Games.
Worth noting this
(IXAbug, 12. 7. 2023 1:49)
https://bonusi-2u2.ru
We should not forget this
https://bonusi-oss.ru
Exploring the Hypnotic of Dating: Connections, Growth, and Determining
(Charleshek, 11. 7. 2023 21:21)
Dating is a go abroad that encompasses the magic of human bearing, offensive excrescence, and alluring discoveries. It is a take care of through which individuals explore impractical possibilities, getting to be acquainted with each other on a deeper level. Dating allows people to appropriate experiences, unpleasantness ideas, and fashion consequential connections.
https://twinkporn.one/
In the duchy of dating, undivided encounters a distinctive string of emotions. There's the exhilaration of convocation someone trendy, the anticipation of a basic date, and the give someone a kick of discovering stale interests and shared values. It is a ease of vulnerability and self-discovery as individuals public themselves up to the potentiality of love and companionship.
https://bragx.com/
Serviceable communication lies at the bravery of dating, facilitating sympathy and appropriateness between two people. It involves effective listening, ethical declaration, and empathy, creating a space object of trustworthy dialogue. Through communication, individuals can explore their compatibility, exchange thoughts and dreams, and raise a groundwork of trust.
It should be mentioned this
(IXAbug, 11. 7. 2023 20:07)
https://bonusi-v-casino-81.ru
Worth noting this
https://bonusi-v-casino-80.ru
Worth noting this
(IXAbug, 11. 7. 2023 17:27)
https://bonusi-nn2.ru
We should not forget this
https://bonusi-bn2.ru
jili fishing game
(Kennethdow, 11. 7. 2023 3:46)
Jili Games - Cam kết sự bảo mật và công bằng cho người chơi
Một trong những yếu tố quan trọng nhất mà Jili Games đặt lên hàng đầu là sự bảo mật và công bằng đối với người chơi. Nhà cung cấp này cam kết đảm bảo thông tin cá nhân và tài khoản của người chơi được bảo vệ một cách tuyệt đối.
Jili Games sử dụng các phương pháp và công nghệ bảo mật tiên tiến để đảm bảo rằng thông tin cá nhân và giao dịch của người chơi được bảo mật và không bị xâm phạm. Tất cả dữ liệu cá nhân được mã hóa và lưu trữ trong một môi trường an toàn. Chính sách bảo mật của Jili Games tuân thủ các quy định và tiêu chuẩn ngành công nghiệp để đảm bảo rằng thông tin của người chơi được bảo vệ một cách tốt nhất.
Bên cạnh đó, Jili Games luôn đảm bảo tính công bằng trong trò chơi của mình. Các trò chơi được kiểm tra và xác minh độ tin cậy và công bằng bởi các cơ quan độc lập. Hệ thống ngẫu nhiên số được sử dụng để đảm bảo rằng kết quả của mỗi ván chơi là ngẫu nhiên và không bị can thiệp. Người chơi có thể yên tâm rằng mọi cơ hội và kết quả trong trò chơi đều được xử lý công bằng và minh bạch.
Ngoài ra, Jili Games cũng cam kết đảm bảo trải nghiệm chơi game lành mạnh và đáng tin cậy. Họ chú trọng đến việc ngăn chặn truy cập của người chơi không đủ tuổi và đảm bảo rằng trò chơi chỉ dành cho mục đích giải trí hợp pháp. Jili Games cũng cung cấp các công cụ và tài nguyên để hỗ trợ người chơi có trải nghiệm chơi game an toàn và có trách nhiệm.
Với cam kết vững chắc về bảo mật và công bằng, Jili Games đã xây dựng được lòng tin và sự tin cậy từ phía người chơi. Người chơi có thể yên tâm rằng thông tin cá nhân và trải nghiệm chơi game của mình được bảo vệ một cách tốt nhất. Với Jili Games, việc tham gia vào thế giới giải trí trực tuyến không chỉ mang lại niềm vui mà còn đem lại sự an tâm và tin tưởng.
Hãy tham gia vào Jili Games ngay hôm nay và khám phá trò chơi đa dạng, hấp dẫn cùng sự bảo mật và công bằng hàng đầu. Với Jili Games, bạn sẽ trải nghiệm một thế giới game online tuyệt vời và an toàn.
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | 61
線上賭場
(Angelpiere, 26. 7. 2023 9:38)